Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@03:45:12 GMT

اعلام آمار بازداشتی های پرونده روح الله زم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۵۷۳

خرداد: سخنگوی قوه قضائیه گفت: در پرونده روح‌الله زم برخی افراد شخصا مراجعه کرده و خوداظهاری و اظهار ندامت کرده‌اند.

به گزارش خرداد از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی امروز در نشست خبری خود در رابطه با زمان تشکیل دادگاه پرونده «روح‌الله زم» و اینکه به کدام شعبه ارجاع شده گفت: خبر صدور کیفرخواست در خصوص خود فرد درست است و به شعبه ١۵ دادگاه انقلاب ارجاع شده است که پیش‌تر در این شعبه پرونده‌ای در خصوص این فرد تشکیل شده بود البته هنوز برای دادگاه تعیین وقت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما گفته‌ایم پرونده‌های ویژه دچار اطاله دادرسی نشوند. در این پرونده غیر از متهم اصلی ۵ نفر بازداشت هستند که هنوز برایشان کیفرخواست صادر نشده است. افراد زیاد دیگری در این پرونده مطرح هستند که کار راستی‌آزمایی در حال انجام است. برخی افراد البته شخصا مراجعه کرده و خوداظهاری و اظهار ندامت کرده‌اند.

برچسب ها: روح الله زم ، پرونده ، بازداشتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روح الله زم پرونده بازداشتی روح الله زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه لقمانی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی بیان داشت: این میزان هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

لقمانی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز اعلام و هیزم کشف شده، توقیف و متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کد خبر 6095056

دیگر خبرها

  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام