Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@09:37:51 GMT

انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس مغفول مانده است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۸۸۰۹

انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس مغفول مانده است

محمدرضا جوادی یگانه روز سه شنبه در مراسم همرزم با شقایق ویژه رزمندگان شاغل در شهرداری تهران در سالن‌ همایش‌های برج میلاد توضیح داد: طبق پژوهش‌های انجام شده گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش پیدا کرده و از این رو می توان گفت که انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی با بیان اینکه امروز یکی از برنامه‌های دشمنان به فراموش سپردن ارزش‌های دفاع مقدس گفت: مهمترین وظیفه شهرداری زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است.

 این مقام مسئول همچنین با اشاره به رشادت های سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار با رشادت و شجاعت توانست امنیت را خارج از مرزهای کشور برای مردم به ارمغان بیاورد.

جوادی یگانه تاکید کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی هیچگاه نظامی‌گری خود را به رخ مردم نکشید و به موضوعات نگاهی متواضعانه داشت.

معاون شهردار تهران ادامه داد: این سپهبد شهید همواره در کنار مردم بود و  با شهادتش دوران جدیدی را در ایران، عراق و محور مقاومت به وجود آورد.

وی گفت: طبق پژوهش‌های صورت گرفته امروز متاسفانه گفت‌وگو بین رزمندگان و فرزندانشان در خصوص دفاع مقدس کاهش پیدا کرده است؛ انتقال شفاهی خاطرات دفاع مقدس امروز مغقول مانده است و باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

سردار سلیمانی امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران هم در این مراسم با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص تقوا و وفاداری بود، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معجون امنیت را برای پنج قاره دنیا به ارمغان آورد.

رضا جلالی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی خلاصه اخلاص تقوا و وفاداری بود و آمریکا و اروپا مدیون حاج قاسم سلیمانی هستند چرا که او توانست داعش را شکست دهد.

وی درمورد جذب فرزندان رزمندگان جانباز بالای ۲۵ درصد نیز گفت: قوانین خوبی در این راستا وجود دارد اما متاسفانه اجرایی نشده است و امیدوارم با همراهی نهادهای متولی قوانین جذب فرزندان ایثارگران و رزمندگان اجرایی شود.

جلالی افزود: مسئولان شهرداری موظفند به رزمندگان خدمات ارائه دهند و نباید در این راستا غفلت بورزیم.

وی همچنین با اشاره به جایگاه والای شهدا در فرهنگ ایرانی اسلامی از توزیع ۳۵۲نوع کتاب در خصوص شهدا در ۳۵۲ محله پایتخت خبر داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ارزش های دفاع مقدس ایران برج میلاد دفاع مقدس شهرداری قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سردار حاج قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد