Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌مراد کرمی صبح سه‌شنبه در آئین افتتاحیه این آزمون انتخاباتی با اشاره به نقش سازنده شوراهای دانش آموزی در فرایند تصمیم‌سازی های درون مدرسه‌ای گفت: اعضا شوراهای شوراهای دانش آموزی با استفاده از ظرفیت‌های فکری خود، مدیران و معلمان را در اداره بهتر مدرسه کمک کنند.

وی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نسل جوان و نوجوان را رقم زننده گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: تداوم و استمرار نعمت انقلاب در گرو تلاش‌های دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به جایگاه تفکر همگانی در قرآن کریم، سیره نبوی و متون دینی اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی برای استفاده از خرد و اندیشه جمعی، شوراهای دانش آموزی در سطوح مختلف برنامه ریزی و شکل گرفته است.

کرمی مجلس دانش آموزی را مجمعی مهم و تأثیرگذار در تصمیم سازی های دانش آموزی در سطح ملی دانست و افزود: سندهای مهمی همچون جایگاه دانش آموز در تراز اسلامی، حقوق دانش آموزی، مدرسه و سلامت روان دانش آموز، بحران هویت، بحران کنکور توسط مجلس دانش آموزی در ادوار مختلف تدوین و تصویب شده و برای تصویب نهایی و اجرا به مجامع تصمیم گیری همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است.

کد خبر 4844332

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب آموزش و پرورش استان بوشهر بوشهر دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس شوراهای دانش آموزی دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز چهارشنبه با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

کد خبر 848695 منبع: فارس برچسب‌ها عکس - عکاس والیبال - تیم ملی رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • عکس یادگاری اعضای تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد