Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: هدف نهایی انقلاب اسلامی تربیت جوان مومن، انقلابی، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت‌خواه است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با رئیس و مسئولان دانشگاه فرهنگیان لرستان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی همه محاسبات و معادلات دشمن را بر هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن تمام امکانات خود را به‌کار گرفت تا 22 بهمن سال 57 به‌وقوع نپیوندد ولی نصرت الهی، رهبری امام خمینی(ره)، ایثار و فداکاری مردم مسلمان سبب به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام طائب: مجلس در مکتب و راه سپهبد سلیمانی مجلسی انقلابی است‌همایش بزرگ بانوان انقلابی در سنندج برگزار شد/تجلیل از شیرزنان کُردفرمانده قرارگاه شمال‌شرق ارتش: تا آخرین قطره خون ‌پاسدار ‌‌انقلابیم / اجازه ‌‌گستاخی‌ به دشمن‌ را نمی‌دهیم

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: با توجه به‌وجود رهبر انقلاب و ظلم‌ستیزی مردم ایران با نظام سلطه دشمنان از هر فرصتی استفاده کردند تا مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شوند.

وی به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه نبرد و جنگ ما جنگ فرهنگیو جنگی با نگاه غربی دشمنان نسبت به ماست گفت: تعبیر امام(ره) بود که همه گردنه‌ها، فراز و نشیب‌ها طی می‌شود ولی آن چیزی که دشمن همیشه به‌عنوان یک ابزار برای مقابله با ما از آن استفاده می‌کند حاکم کردن فرهنگ غربی بر کشور ایران است.

شاهرخی بیان کرد: جنگ‌های نظامی و مسائل اقتصادی به‌گونه‌ای قابل حل است اما در جنگ فرهنگی دشمنان تلاش می‌کنند فرهنگ غربی، سبک زندگی و تسلط بر ذهنیت جوانان داشته باشد.

ویهدف نهایی انقلاب اسلامی را تربیت جوان مومن، انقلابی، معنویت‌گرا، اخلاق‌مدار و عدالت‌خواه دانست و اظهار داشت: در راستا دانشگاه فرهنگیان می‌تواند با استفاده از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان بهترین راه و نقشه به هدف نهایی انقلاب اسلامی برسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان افزود: ساز و کارهای مختلفی از جمله کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که ظرفیت بسیار خوبی است و ما در نظام آموزشی و تربیتی پذیرای ایده و راهبردها هستیم.

وی به شکل‌گیری کارگروه‌هایی جهت رسیدن به اهداف سند تحول بنیادین در استان لرستان اشاره کرد و افزود: در آیین‌نامه‌ها و قانون اساسی مطالب خوبی نوشته شده است اما آنچه مهم است اجرایی کردن این آیین‌نامه‌ها است چون همیشه بین آنچه مکتوب نوشته شده و آنچه می‌خواهد در عمل اجرا شود نقص و کاستی‌هایی دیده می‌شود.

شاهرخی عنوان کرد: گاهی تمام توان صرف نوشتن آیین‌نامه‌ها و جلسات مکرر می‌شود اما هنگامی که به‌صحنه اجرا می‌رسد با کوچکترین مانع سر راه عقب‌نشینی کرده و کار را معطل می‌کنیم به‌همین دلیل برای اهداف سند تحول بنیادین کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش راهکار مناسبی است تا بتوانیم با هم فکری همدیگر مسائل و چالش‌های پیش رو را برطرف کنیم و در صحنه اجرا نیز همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: انتخابات یک فرصت، حق و یک تکلیف است، از یک جهت حق است چون هر کسی می‌تواند در این انتخابات حضور داشته باشد و رای بدهد و از طرفی دیگر یک تکلیف است چون تعیین سرنوشت است و این تعیین سرنوشت به‌دلیل انتخاب در اختیار خودمان است پس موضوع بسیار حساسی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه یک پایه نظام اسلامی ایران بر پایه انتخابات گذاشته شده است گفت: وقتی انتخابات انجام می‌گیرد ممکن است با توجه به تفاوت سلیقه‌، آرا مختلف باشد اما این تفاوت سلیقه نباید به تنازع و کشکمش تبدیل شود.

وی اظهار داشت:صحنه انتخابات، صحنه مسابقات ورزشی نیست و این گونه نیست شخصی هیجان کاذب ایجاد و آن را به طرفداران خود منتقل کند بلکه صحنه انتخابات صحنه مسابقه خدمت است نه مسابقه ثروت، مال‌اندوزی و جمع‌آوری اموال پس اگر با این نیت کسی در صحنه انتخابات حضور پیدا کند به منظله ظلم، تعدی و پایمال کردن حقوق مردم است.

انتهای پیام/642/ح

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان لرستان هدف نهایی انقلاب اسلامی سند تحول بنیادین تربیت جوان مومن صحنه انتخابات آموزش و پرورش آیین نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه