Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به تحولات ایجاد شده در منطقه پارس جنوبی در عسلویه و کنگان گفت: تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل تلاش فرزندان ملت ایران است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنگان، عبدالکریم گراوند صبح امروز در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان کنگان با تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل‌ و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به تحولات ایجاد شده پرداخت و  اظهار داشت: با وجود موانع و مشکلات بعد از اینکه دشمنان در ترفندهای مختلف علیه نظام اسلامی توفیقی حاصل نکردند جنگ اقتصادی را تحمیل کردند تا اهداف خود را محقق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تحولات ایجاد شده در منطقه پارس جنوبی پرداخت و افزود: استان بوشهر در شهرستان‌های عسلویه و کنگان میزبان طرح‌های پارس جنوبی است که تحولات ایجاد شده نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توسعه پارس جنوبی در استان بوشهر نشان از بالندگی ایران اسلامی در عرصه اقتصادی و صنعتی است و گفت: تمدن بزرگ صنعتی در پارس جنوبی حاصل  تلاش فرزندان ملت ایران است که زیر سایه نظام اسلامی محقق شده است.

گراوند افزود: در شرایط سخت تحریمی اما نخبگان و متخصصان کشور در عرصه صنایع نفت و گاز در پارس جنوبی رشته‌های وابستگی را پاره کردند و اقدامات ارزشمند شرکت‌های دانش بنیان در پارس جنوبی گواه این مدعا است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پارس جنوبی در مدت 20 سال گذشته در عسلویه و کنگان  و آبهای خلیج فارس ایجاد شد افزود: اکنون که سردمداران آمریکا و متحدانش جنگ اقتصادی را تحمیل کردند برای زمین‌گیر کردن کشور از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند اما پارس جنوبی از موارد نادر است که در یک زمان 20 ساله با وجود تحریم‌های ظالمانه در عرصه نفت و گاز شاهد توسعه روز افزون هستیم.

استاندار بوشهر اظهار داشت: در شرایط سخت تحریم که دشمنان با همه ابزارهایشان می‌خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند اما نظام اسلامی برای توسعه و آبادانی کشور حرکت می‌کند.

وی یکی از مشکلات مهم استان بوشهر را تامین آب آشامیدنی دانست و با اشاره به تحولات در این حوزه  گفت: در بخش آب در 2 سال اخیر اقدامات ارزشمندی صورت گرفته به‌طوری که 600 کیلومتر شبکه آب در روستاهای استان بازسازی شد و 150 هزار متر مکعب پروژه آب شیرین کن در استان در دست اجرا است.

بومی‌سازی سکوهای نفتی پارس جنوبی / نصب 2 سکوی فاز 13 تا 20 روز آینده + فیلم 57 پروژه حوزه اقتصادی در استان بوشهر افتتاح می‌شود استاندار بوشهر:671 پروژه در ایام دهه فجر در استان بوشهر افتتاح می‌شود

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همین روند خدمات در بخش آب در شهرستان کنگان  محقق می‌شود بیان کرد: دستورات لازم برای آغاز عملیات اجرایی اسکله کنگان داده شده و این امر به‌زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظام اسلامی محقق شده تحولات ایجاد شده استاندار بوشهر عسلویه و کنگان استان بوشهر پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: باید در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب برای تحقق شعار سال، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی ایجاد کرد تا مردم با آشنایی با قابلیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی کشور، در سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کارهای جدید و آینده‌دار مشارکت کنند.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور بستری مناسب برای معرفی توانمندی‌های ایران به بازارهای جهانی و انعقاد قراردادهای تجاری با خریداران بین‌المللی فراهم کرد.

وی گفت: برگزاری رویدادهای بزرگی چون نمایشگاه اکسپو و حضور فعال شرکت‌های ایرانی و همچنین استقبال شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه، سهم ایران در بازارهای صادراتی را افزایش خواهد داد، که این موضوع می‌تواند به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک بسیاری نماید.

احمدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای کشورمان در حوزه‌های مختلف، به خصوص صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جذابیت باشد، که بخشی از این قابلیت‌ها در نمایشگاه اکسپو به سرمایه‌گذاران و علاقمندان به سرمایه‌گذاری در ایران، عرضه شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از افزایش سهم اقتصاد ایران در تجارت بین‌الملل، گفت: بخش زیادی از سرمایه‌گذاری کشور در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه عظیم پارس جنوبی واقع در عسلویه استان بوشهر ایجاد شده است، و حضور شرکت‌های فعال صنعتی منطقه پارس در این نمایشگاه، مورد استقبال سرمایه‌گذاران و تجار خارجی قرار گرفته است.

وی عسلویه و منطقه پارس جنوبی را یکی از منابع درآمدی و ارزآوری کشور برشمرد، و افزود: سرمایه‌گذاران و فعالان صنعتی منطقه پارس از فرصت‌های عرضه و معرفی خود در صنایع نمایشگاهی و برگزاری رویدادهای بین‌المللی برای توسعه اقتصادی و تجاری خود بهره ببرند.

کد خبر 6096854

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • اسلامی: برای مبارزه با سلطه کشورهای استکباری آماده هستیم
  • آماده انتقال دانش هسته ای به سایر کشورها هستیم
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود