Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا داشتن پلاک عمومی، برگه یا برچسب معاینه فنی معتبر صادره از سوی مراکز مجاز ، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و عدم مشمولیت در سن فرسودگی یا محدویت سنی ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور را از جمله شرایط صدور کارت هوشمند ناوگان عمومی ذکر کرد و افزود: بر اساس دستورالعمل جدید ناوگان متقاضی فعالیت در حمل و نقل روستایی فقط مجاز به فعالیت در مسیرهایی که از مبادی روستاها به روستاها انجام می شود به شرطی که در مسیر تردد آنها شهر و یا شهرستان وجود نداشته باشد و یا مبادی روستاها به نزدیک ترین شهرها و شهرستان ها و بالعکس، خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان صدور کارت هوشمند ناوگان را منوط به ارائه درخواست کتبی یا الکترونیکی مالک ناوگان، ارائه اصل و تصویر صفحه نخست شناسنامه و کارت ملی مالک ناوگان، ارایه اصل و تصویر سند رسمی مالکیت، برگ معاینه فنی مجاز و معتبر، کارت مشخصات وسیله نقلیه و تکمیل فرم مشخصات وسیله نقلیه حسب نوع ناوگان موتوری، بیمه نامه شخص ثالث معتبر و همچنین ارائه تعهد نامه موضوع ماده سه دستور العمل عنوان کرد.

باقری تصریح کرد: مدت اعتبار کارت هوشمند ناوگان منوط به عدم ممنوعیت قانونی، برای ناوگان با عمر کمتر از سن فرسودگی پنج سال (حداکثر تا رسیدن به سن فرسودگی)، برای ناوگان با عمر بالای سن فرسودگی ۲ سال و ناوگان یدک و نیمه یدک ۵ سال تعیین شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل معاینه فنی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کارت هوشمند ناوگان سن فرسودگی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر