Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسوول روزنامه «ایران» درباره ویژه‌نامه این روزنامه برای جشنواره‌های فجر گفت: دو ویژه‌نامه مجزا برای تئاتر و فیلم داریم که هر کدام در چهار صفحه از ابتدا تا انتهای جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر منتشر می‌شوند. مدیر مسوول روزنامه «ایران» درباره ویژه‌نامه این روزنامه برای جشنواره‌های فجر گفت: دو ویژه‌نامه مجزا برای تئاتر و فیلم داریم که هر کدام در چهار صفحه از ابتدا تا انتهای جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر منتشر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی شفیعی ویژه‌نامه‌های روزنامه «ایران» را اینگونه شرح داد: برای جشنواره تئاتر و جشنواره فیلم فجر هشت صفحه ویژه‌نامه داریم. همچنین ویژه‌نامه دیگری در چهار صفحه به صورت جداگانه با محوریت جشنواره از ابتدا تا انتهای جشنواره منتشر می‌شود.

شفیعی درباره محتوای این ویژه‌نامه‌ها گفت: «ویژه‌نامه‌ها فراتر از اصل رخداد هستند و تلاش می‌شود تا با رویکردی تحلیلی، مخاطب به شناخت بهتر و دقیق‌تری نسبت به آثار هنری برسد.

از هر ویژه‌نامه یک چهارم آن شامل راهنمای روز و حرف‌های برگزیده شرکت‌کنندگان است که به‌روز است و سه چهارم دیگر، یادداشت و تحلیل بر آثار و شمایل‌شناسی جریان‌ها در گفت‌وگو با کارگردان‌های آثار به عنوان صاحبان ایده و اندیشه است و نیز گزارش‌های تحلیلی.

یکی دیگر از ویژگی‌های این صفحات توجه به بخش‌هایی است که کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند؛ مثلا در حوزه تئاتر توجه به تئاتر شهرستان‌ها و در حوزه فیلم توجه به بخش‌های سینمای‌نو، مستند و فیلم اولی‌ها. همچنین برگزاری جشنواره‌ها در شهرستان‌ها هم مورد توجه است.

او ادامه داد: تیم‌های خبرنگاران ما و نیز خبرنگارانی که از آن‌ها دعوت به همکاری کرده‌ایم در جشنواره مستقر هستند و به‌روز اخبار و اطلاعات را تهیه می‌کنند.

همچنین سایت ایران آنلاین هم به طور ویژه جشنواره‌ها را مورد توجه قرار داده و تولید محتوای مرتبط با جشنواره را دارد.»

به گفته مدیر مسوول روزنامه «ایران» روزانه این ویژه‌نامه‌ها در سالن‌های اجرای تئاتر و نمایش فیلم توزیع می‌شود.

او درباره‌ی نحوه‌ی تعامل با مسوولان جشنواره هم گفت: با مسوولان جشنواره تعامل و روابط نزدیکی داریم اما از نظر مالی از آن‌ها انتظاری نداریم. این وظیفه رسانه است که این پوشش را داشته باشد.

شفیعی یکی از مشکلات حوزه هنر به ویژه تئاتر و برخی هنرهای بومی و سنتی را تبلیغات کم عنوان کرد و افزود: اگر رسانه و به طور خاص حوزه تبلیغات کارش را درست انجام دهد، چرخه تولید درست‌تر شکل می‌گیرد. نقش تلویزیون در این خصوص می‌تواند خیلی موثر باشد که متاسفانه کمرنگ بوده و کمرنگ مانده است. در جشنواره فجر عصاره بهترین‌های سال گذشته حضور دارند و با توجه به اتفاقات اخیر کشور ضرورت اطلاع‌رسانی و تبلیغ بیشتر از قبل احساس می‌شود./ایسنا 
 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیر مسوول روزنامه جشنواره های فجر برای جشنواره ویژه نامه ها چهار صفحه جشنواره ها مورد توجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ