Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:43:49 GMT

افتتاح وکلنگ زنی ۵ پروژه با حضور استانداردر سرایان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۷۹۶۶۰

افتتاح وکلنگ زنی ۵ پروژه با حضور استانداردر سرایان

استاندار خراسان جنوبی در چهارمین روز از ایام دهه فجر در مراسم کلنگ زنی و افتتاح ۵ طرح عمرانی در شهرستان سرایان حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، «محمدصادق معتمدیان» در چهارمین روز از ایام دهه فجر در مراسم کلنگ زنی و افتتاح 5 طرح عمرانی در شهرستان سرایان با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در طول چهل سال از انقلاب اسلامی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 99 تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: همه روستاهایی که در مسیر خط انتقال لوله گاز با جمعیت پایین تر از ۲۰ خانوار هستند نیز از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در مراسم کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به سه روستای «چاه طالب، چاه تریخی و چاه پنیری» با بیان اینکه در حال حاضر 94 درصد روستاهای شهرستان سرایان از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: با بهره برداری از این پروژه، سرایان به عنوان اولین شهرستان از نعمت 100 درصدی گاز طبیعی در حوزه شهری و روستایی برخوردار خواهد شد.

 

همجنین با حضور استاندار و تعدادی از مدیران کل استان، پنج پروزه با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد تومان در شهرستان سرایان کلنگ زنی و افتتاح شد.

 

استاندار سرایان در ابتدا با حضور در مناطق  عشایری بخش سه قلعه، پروزه گاز رسانی به سه روستای عشایری چاه طالب و چاه تریخی و چاه پنیری را کلنگ زنی کرد.

 

عملیات اجرایی این پروه با 50 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و 155 علمک با اعتبار 50 میلیون ریال آغاز شد که با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر 172 نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

 

در ادامه با حضور استاندار بهره برداری از پایگاه امداد و نجات شهرسه قلعه با اعتبار یک میلیارد و 77 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستانی و ملی در مساحت 12 هزار متر مربع و زیربنای 222 مترمربع آغاز شد.

 

همچنین با حضور معتمدیان در مرکز شهرستان، بهره برداری از ساختمان اداری منابع آب سرایان با زیربنای 300 متر مربع و اعتبار 410 میلیون تومان از محل اعتبارات منابع داخلی در سایت اداری و بهره برداری از پارک نبوت در مجموعه مسکن مهر آغاز شد.

 

استاندار خراسان جنوبی و هییت همراه پس از افتتاح طرح ها و پروژهای بخش سه قلعه و شهر سرایان عازم شهر آیسک شد و با حضور منزل جانباز آیسکی با وی دیدار و گفتگو کرد و سپس کلنگ آغاز عملیات پروژه 40 هکتاری گلخانه را در شهر آیسک با 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات تفاهمنامه استانداری و شرکت شهرک های کشاورزی کلید خورد.

 

گفتگو با اهالی روستاهی عشایری و استماع مشکلات و بازدید از روند طرح هادی روستاها و دیگر طرح‌های روستا از برنامه های حاشیه مراسم افتتاح طرح‌ها بود.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر ایام الله دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد معامله قرن شهرستان سرایان استاندار خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند شهرستان سرایان کلنگ زنی و افتتاح مراسم کلنگ زنی حضور استاندار محل اعتبارات بهره برداری نعمت گاز سه قلعه آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار