Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق حقیقی پور ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های آب و برق استان خوزستان در شادگان و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به رغم فعالیت‌هایی که در رعایت الگوی مصرف داشتیم، میزان مصرف آب در تابستان امسال در شهرهای استان خوزستان به دو میلیون مترمکعب در شبانه‌روز رسید.

وی افزود: این امر استان ما را در تابستان‌های گذشته با تنش جدی مواجه کرده و برای تأمین آب نیز در کنار این مسئله عمر بالا، قدمت بالا و فرسودگی زیاد سازه‌های تأمین آب و همچنین هزینه زیادی که ما باید انجام بدیم تا تأسیسات جدید را احداث کنیم، از ایده‌های بازتوانی و ارتقا و بازسازی خود تأسیسات قدیم استفاده کردیم که در این راستا هم هزینه کمتری برای ما ایجاد شد و هم‌زمان رسیدن به هدف را برای ما کوتاه‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان عنوان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در این پروژه‌ها استفاده نکردن از منابع دولتی است که برای اجرای این طرح‌ها حتی یک ریال از منابع دولتی استفاده نشد و کل هزینه‌ها از فروش حق انشعابی که برای تأمین آب انجام دادیم هزینه شد.

وی گفت: در پنج سال اخیر پنج تصفیه‌خانه در شهرهای آبادان، خرمشهر، بندر امام، شادگان و ماهشهر با ظرفیت ۳۰۰ هزار مترمکعب تصفیه در اهواز افتتاح شد.

کد خبر 4844356

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری آب و فاضلاب خوزستان شادگان دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس استان خوزستان منابع دولتی تأمین آب پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۷۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی