Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:22:30 GMT

لیگ نشریات دانشجویی توسط جایزه مصطفی(ص) برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۰۱۷۳

لیگ نشریات دانشجویی توسط جایزه مصطفی(ص) برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جایزه مصطفی(ص)،نخستین لیگ تخصصی نشریات دانشجویی کشور با محوریت موضوعات مرتبط با علم و فناوری توسط بنیاد علم وفناوری مصطفی(ص) با همکاری لیگ نشریات دانشجویی دکه برگزار می‌شود.

دانشجویان و صاحبان نشریات دانشجویی می توانند با ارسال یادداشت‌ها، نشریات و آثار مختلف به لیگ نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) با محوریت موضوعاتی از جمله معرفی و تببین دستاوردها و پیشرفت‌های علمی کشورهای جهان اسلام، نقد رویکرد مصرف‌کنندگیِ علم و ترویج رویکرد تولیدکنندگی علم، افزایش نقش کشورهای اسلامی در معادلات بین المللی، علم و اقتصاد دانش بنیان و جایگاه شرکت‌های دانش بنیان در پیشرفت جوامع، علم؛ وسیله قدرت یافتن کشورهای اسلامی، دلایل اهمیت مرجعیت علمی برای کشورهای جهان اسلام و همکاری موثر در علم، فناوری و نوآوریِ جهان اسلام در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی در این رویداد شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ارزیابی، آثار در قالب چهار محور از جمله «بهترین یادداشت»، «بهترین نشریه»، «بهترین طرح جلد» و «بهترین یادداشت دانشجویان غیر ایرانی»، به آثار اول تا سوم به ترتیب ۱۵میلیون، ۱۰ میلیون و ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

فراخوان ارسال آثار به لیگ تخصصی نشریات دانشجویی دکه جایزه مصطفی(ص) از بهمن ماه امسال آغاز و تا پایان خردادماه سال ۱۳۹۹ ادامه دارد.

کد خبر 4844087 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه مصطفی ص فراخوان نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه پیام نور دانشجویان منصور غلامی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت دانشگاه تهران دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه های ایران سازمان سنجش دهه فجر جایزه مصطفی ص جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه

محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم روستوف، نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن جدید لیگ فوتبال کشور روسیه شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد محبی پس از درخشش در فوتبال روسیه، از سوی برگزارکنندگان لیگ این کشور در کنار بیتلو، موسیف، سالتیکوف، داکو و فیض‌الله‌یف، به عنوان نامزد دریافت جایزه برترین بازیکن تازه‌وارد فوتبال روسیه انتخاب شد. محبی در ۲۹ بازی، ۶ گل و ۵ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

گفتنی است پیش از این سازمان لیگ روسیه نام محمد محبی در میان «100 نامزد جایزه بهترین بازیکن سال لیگ روسیه» هم قرار داده بود.

 

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ روسیه
  • محمد محبی نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • عجیب اما واقعی؛ جلسه سمیعی با حجازی در دفتر آجورلو برگزار شد! + عکس
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه