Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در دیدار با مسئولین کمیته‌های موتورسواری، یکی از اولویت‌های مهم فدراسیون را سرمایه‌گذاری بر روی استعداد‌های جوان برشمرد. تاریخ انتشار: 13:51 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۲۹۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در ابتدای این دیدار که با حضور کیانی دبیر، سیدمهدی نائب رئیس بانوان، روسای کمیته‌های موتورکراس، ریـس، استریت، تریال و اندورو، روز ​دوشنبه در محل فدراسیون برگزار شد، هر یک از کمیته‌ها به ارایه گزارش عملکرد خود ​در نحوه برگزاری​ مسابقات، تقویم سالیانه ورزشی ​و همچنین مشکلات و چالش‌های پیش‌رو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین درخواست کمیته در این جلسه، تدبیر در خصوص توسعه زیرساخت‌های موتورسواری، اخذ مجوز‌های لازم برای برگزاری رویداد‌های رالی تور موتور، آموزش و همچنین حمایت فدراسیون برای اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی برای کسب تجربه بود که مورد تائید سرپرست فدراسیون نیز قرار گرفت.

مازیار ناظمی هم ضمن تشکر از تلاش کمیته‌ها، با بیان اینکه هر آنچه که تا کنون در ورزش موتورسواری اتفاق افتاده حاصل تجربه و سرمایه‌های انسانی فدراسیون بوده، تاکید کرد: باید دست به دست هم دهیم تا با ایجاد روحیه نشاط و ایجاد انگیزه، استعداد‌های جوان را جذب فدراسیون ​کرده و مورد حمایت قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی این مهم را از اولویت‌های اصلی فدراسیون دانست و از همه کمیته‌ها خواست در حوزه آموزش موتورسواری در هر دو بخش بانوان و آقایان وقت بیشتری گذاشته شود و همگانی شدن و توجه به ورزش زنان و توازن و عدالت در تصمیم‌گیری و توزیع امکانات فنی را یکی دیگر از اهداف پیش‌رو دانست.

ناظمی در ادامه گفت: تلاش خود را خواهد کرد تا با برقراری ارتباط مفیدتر با نهاد‌ها و ارگان‌های ذیربط، در جهت توسعه زیرساخت‌های لازم برای همه رشته‌های موتورسواری گام‌های موثرتری برداشته شود.

بیشتر بخوانید: مشخص‌شدن نفرات برتر مسابقات اتومبیلرانی «شتاب» جزیره کیش انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی موتور کراس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی سرپرست فدراسیون کمیته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت

مصطفی کارخانه به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مصطفی کارخانه که در ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، و سرپرست حضور داشت و چند سالی عضو هیات‌رییسه و کمیته فنی فدراسیون بود، در این فدراسیون به عنوان مشاور عالی تقوی انتخاب شد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!