Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هیات داوران این بخش، متشکل از محمدکاظم کاظمی، بهزاد خواجات و عیسی اَمَن‌خانی، این اثر را به عنوان اثر برگزیده جشنواره شعر فجر انتخاب کردند.

سیدعلی میرافضلی، متولد ۱۳۴۸ رفسنجان، دانش آموخته ادبیات دانشگاه تهران است.

میرافضلی حدود ربع قرن بی وقفه شعر و پژوهش ادبی کار می‌کند و در عرصه‌های فرهنگی و ادبی حضوری جدی و مستمر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میرافضلی تا کنون مجموعه‌های شعر پتقویم برگ‌های خزان، دارم به ساعت مچی‌ام فکرمی کنم، تمام ناتمامی‌ها، خواب گنجشک ها، آهسته خوانی و مرا می‌نویسی چاپ و منتشر شده است.

همچنین رباعیات خیام در منابع کهن، گوشه تماشا (رباعی از نیما تا امروز) و شاعران قدیم کرمان از جمله پژوهش‌های متعدد ادبی میر افضلی هستند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی جشنواره شعر فجر شاعر کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟