Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مجموعه نیروهای مسلح مایه افتخار کشور است گفت: نیروهای مسلح ایران قانونمند و قانون مدار هستند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار داشت: برای همه چیز طرح و راه دارد و بن بستی وجود ندارد و باید راهش را پیدا کرد و مسئولین ذیربط تلاش کنند که در اصول سطح جامعه و به خصوص نیروهای مسلح که در ذات خودشان قشر قانونمندی هستند مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فلسفه زندان‌ها در نظام جمهوری اسلامی چه عمومی و چه مربوط به نیروهای مسلح با هدف بازسازی و ندامتگاهی مجرمان است به این معنی است که به شیوه‌ای عمل شود که هم به او تفهیم شود که شما جرم کرده‌اید و حقوق جامعه را تضییع کرده و مستحق تنبیه هستید و هم زمینه‌ای فراهم شود که او خارج از مسائل قضایی پیش وجدان خود و در نزد پروردگار خودش نادم و پشیمان شود.

وی افزود: گاه ممکن است که حتی مجرم شیوه‌های کارش به نحوی باشد که عوارض و لوازمش نه تنها راضی نشود بلکه او را سر خشم و انتقام در بیاورد و در این راه مسئولیت ما بالابردن سطح فرهنگ است.

وزیر دفاع: پشتوانه مردمی عمق راهبردی نیروهای مسلح استستادکل نیروهای مسلح: اجازه نمی‌دهیم دشمنان خدشه‌ای به امنیت کشور وارد کنندنهضت مهارت‌آموزی با سردمداری نیروهای مسلح در کشور آغاز شد

عبادی ادامه داد: آنچه که مربوط به مسائل نظارتی یا دادستانی است اگر در دسترس افراد به صورت سهل و آسان باشد عینا کار با ارزشی است که هم مایه امید برای کسانی است که تحت ستمی قرار گرفته‌اند و هم خود بازدارنده است. 

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: تخلف‌های احتمالی برای قشر نظامی همچنان که برای قشر روحانی دادگاه ویژه در نظر گرفته شده است کار حکیمانه‌ای است که اگر چنانچه لغزشی پیش آمد به جهت اینکه با شرایط عموم متفاوت است باید در دادگاه ویژه رسیدگی شود.

وی افزود: این دادگاه ویژه برای نیروهای مسلح و روحانیون نه برای این است که برای آنها امتیازی است، بلکه برای این است که جایگاهشان متفاوت است و برای این است که روحیه جامعه آسیب نبیند.

عبادی ادامه داد: نیروهای نظامی که امنیت کشور و جان و ناموس و مرزها بر عهده آنهاست اگر یک فردی یک جایی لغزید این فرد است که خطا کرده و به جمع کاری ندارد، اما افرادی که در یک سطح لازمی از نظر فرهنگی نیستند وی را به کل آن سازمان و نهاد نسبت می‌دهند و افکار عمومی را آسیب می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: خداوند را شکر می‌کنیم که نیروهای مسلح ما بر خلاف آنچه که در دنیا معمول است هم قانونمند و هم قانون مدار و هم انسان‌های متعهدی هستند که مایه افتخار ما بوده و هستند.

انتهای پیام/254/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نیروهای مسلح ما خراسان جنوبی دادگاه ویژه مایه افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت دفاع ملی ترکیه امروز دوشنبه در بیانیه‌ ای از عملیات این کشور در منطقه خاکورک در شمال عراق خبر داد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) در عملیاتی که هفته گذشته در منطقه خاکورک در شمال عراق انجام داد، ۱۵ تروریست را که برای اقدامات خرابکارانه آماده می‌ شدند، از پای درآورد.

بر اساس اعلام منابع امنیتی ترکیه، میت یک گروه تروریستی را که برای اقدام علیه یگان های نیروهای مسلح ترکیه و پاسگاه های مرزی در حال آمادگی بودند را هم شناسایی کرده است.

در این عملیات ۱۵ تروریست از جمله شماری از سرکردگان آنها از پای درآمدند.

در بیانیه وزارت دفاع ترکیه اضافه شده است که نیروهای مسلح این کشور بدون وقفه به مبارزه موثر و قاطع با تروریست‌ها ادامه می‌دهند تا تروریسم را در نطفه ریشه کن کنند.

این در حالیست که ترکیه در سال‌های اخیر به بهانه مبارزه با تروریست های پ ک ک، بر خلاف منشور ملل متحد در لزوم عدم نقض تمامیت ارضی یک کشور مستقل، بدون کسب مجوز از بغداد بارها به خاک عراق تجاوز کرده است؛ اقدامی که اعتراض عراق را نیز به همراه داشته است.

کد خبر 6092365

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود