Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام بیات ظهر سه شنبه در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت‌های برقی که در محل اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج صورت گرفت در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره به اینکه سه هزار دستگاه موتور سیکلت برقی و الکتریکی در کشور خریداری شده است، گفت: سهم استان البرز ۳۰۰ دستگاه است که تا دو سال آینده بطور کامل خریداری شده و در اختیار همکاران قرار می‌گیرد، اکنون در فاز نخست ۱۵ دستگاه خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در خصوص انجام طرح‌های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه‌های شارژ این موتورسیکلت‌ها اقدامات لازم توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

بیات تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می‌توان از این تجهیزات خوب، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کنیم از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سیکلت ها تعبیه شده است.

وی ادامه داد: با این فرهنگ سازی ها مدنظر داریم تا در آینده‌ای نه چندان دور در کنار هوای سالم، به بهرمندی از شهر هوشمند و سلامتی تمامی آحاد مردم برسیم.

وی با بیان اینکه این خودروها ایرانی است، گفت: این رویکرد در اشتغال زایی نیز سهم مهمی خواهد داشت.

کد خبر 4844482

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه نیرو استان البرز وزارت نیرو شهرستان کرج شهر هوشمند دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس سیکلت های برقی موتورسیکلت ها استان البرز توزیع نیروی موتور سیکلت خریداری شده شرکت توزیع سیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی

ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی از توزیع 66 هزار تذکره برقی و کاغذی طی یک سال گذشته در این ولایت خبر داده است.

‏ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی می گوید که در جریان سال گذشته خورشدی حدود ۶۶ هزار تذکره کاغذی و برقی در این ولایت توزیع شده است.

به گفته این اداره از ناحیه توزیع این تعداد تذکره، ۲۹ میلیون افغانی عواید نیز جمع آوری و به خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است که چندی قبل ریاست احصائیه مرکزی از توزیع بیش از 12 میلیون تذکره برقی در کشور خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • خودرو کی ام سی KMC T9 + مشخصات، تصاویر و قیمت جک T9 پیکاپ
  • (تصاویر) رونمایی از خودروی چینی با الهام از گربه
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • داداش کلاه یادت نره 
  • رونمایی از رولزرویس گوست اکستند در نمایشگاه خودروی پکن
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • 2 خودرو جدید کرمان موتور (+عکس )
  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)