Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی پردیس سینمایی "آزادی" در ارومیه کلنگ زنی شد.

احد هوشمند رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی امروز ۱۵ بهمن ماه در مراسم افتتاح سینما ایران ارومیه که در سالن این سینما برگزار شد، با اشاره به اینکه با وجود تنگناهای مالی توفیق داشتیم ۳سالن فرهنگی هنری را در ارومیه افتتاح کنیم، تصریح کرد: در ۶ماه آینده پردیس سینما آزادی ارومیه به عنوان اولین پردیس سینمایی شمالغرب کشور با ۸ سالن و سالن ویژه نوجوانان در ارومیه افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری استان با اشاره به اینکه هنر وهنرمندان نماد یک ملت هستند، اظهار کرد: باید زیرساخت های هنری استان را توسعه داد تا از این طریق زمینه گرایش جوانان به هنر افزایش یابد.

هوشمند با اشاره به اینکه مردم ارومیه با وجود فضاهای مجازی مختلف سینما را همچنان انتخاب می کنند، یاد آورشد: سال آینده در شهرهای نقده، سلماس، خوی و شاهین دژ نیز سالن سینما افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امروز ۱۵ بهمن ماه سینما ایران ارومیه با ظرفیت بیش از ۶۰۰ نفر و اعتبار ۳میلیارد تومان افتتاح شد و کلنگ پردیس سینمایی ارومیه در مکان فعلی سینما آزادی نیز باحضور مسئولان کشوری و استانی به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سینما پردیس سینمایی پردیس سینمایی پردیس سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ