Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه یک تهران گفت: در شمال تهران نیز کوه ها، رود دره ها و تفرج گاه ها نقش بسزایی در بحث رشد و توسعه گردشگری شهر تهران دارند و در کنار سایر پتانسیل های گردشگری تهران می توانند نقش خودشان را برای معرفی پایتخت ایران به عنوان یک شهر امروزی، مدرن و معاصرسازی شده ایفا کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در خصوص بحث توسعه گردشگری در شهر تهران گفت: امروز ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که همان رشد و آهنگی که در سال های قبل برای ساخت و ساز مسکونی در شهر تهران داشتیم را ادامه دهیم و با همان آهنگ شهر را مدیریت کنیم و قطعا نیاز به جایگزین داریم که بهترین جایگزین تقویت خدمات و گردشگری در شهر تهران است که در جنوب شهری می تواند در قالب فضاهای خدماتی و تجاری نقش ایفا کند مثل محور فداییان اسلام که در طرح تفصیلی هم به عنوان مرکز تجارت بین الملل دیده شده است که البته هنوز هیچ اتفاقی برای آن نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

موسوی افزود: فضای جنوبی تهران ظرفیت بالقوه ای برای ساخت مال ها، هتل ها و سایر مراکز خدماتی دارد که ما متاسفانه تا به امروز از این پتانسیل استفاده ای نشده است.

وی گفت: در جنوب، شرق و غرب شهر تهران نقاط بسیار مستعدی برای گردشگری داریم. شهرری، حریم شرق تهران، ارتفاعات سرخه حصار، کوه های بی بی شربانو و مسگر آباد، فرحزاد و… و بسیاری نقاط دیگر شهر تهران می توانند به بحث رونق گردشگری پایتخت کمک کنند.

شهردار منطقه یک ادامه داد: اگر برنامه ای برای این ظرفیت ها نداشته باشیم، میل به سکونت گاه های غیررسمی تشدید می شود و به زمین خوارها و کوه خوارها و افراد سودجو فرصت سوء استفاده خواهیم داد که نباید این اتفاق بیافتد و چنین اجازه ای به آن ها داده شود.

وی افزود: متاسفانه طی سال های اخیر، در بحث طرح تفصیلی تهران فقط به بخش سکونت توجه کردیم و اگر در سایر پهنه های Sو M ورود کنیم، هم می توانیم درآمدهای شهر تهران را تضمین کنیم و هم خدمات را افزایش بدهیم که قطعا رضایت شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: در شمال تهران نیز کوه ها، رود دره ها و تفرج گاه ها نقش بسزایی در بحث رشد و توسعه گردشگری شهر تهران دارند و در کنار سایر پتانسیل های گردشگری تهران می توانند نقش خودشان را برای معرفی پایتخت ایران به عنوان یک شهر امروزی، مدرن و معاصرسازی شده ایفا کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گردشگری تهران شهردار منطقه یک تهران می توانند شهردار منطقه یک توسعه گردشگری شهر تهران طرح تفصیلی گاه ها کوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال

حسین سعیدی سیرایی، رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: بیش از ۱۰ سال است که طرح تفصیلی کرج بررسی نشده و بعد از آغاز به کار شورای ششم، این طرح در دستور کار شورای شهر قرار گرفت و بخش اول آن مورد تصویب قرار گرفت.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081685 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • تصویب طرح تفصیلی کرج بعد از ۱۰ سال
  • گروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری ارائه دادم | به بازیگران خارجی توجه نمی‌کنیم، نقش ایران را می‌بینیم
  • توقف تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • ایران در ارمنستان چگونه معرفی می‌شود؟
  • توقف تور‌های غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • توقف‌ تورهای غیرمجاز گردشگری استان مرکزی در ایستگاه پلیس فتا
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی