Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای استان اردبیل گفت: کولاک و تندباد راه ۲۷۰ روستای استان اردبیل را مسدود کرده بود که با تلاش‌‌های شبانه‌‌روزی راهداران هم‌‌اکنون راه ارتباطی ۱۶۰ روستای استان اردبیل بازگشایی شده است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی صبحی ظهر امروز در بازدید از راهدارخانه مرادلو مشکین شهر اظهار داشت: به‌خاطر کولاک بسیار شدید و تندباد راه 270 روستا در شهرستان‌های خلخال، کوثر، مشکین‌شهر و گرمی مسدود شده بود که با تلاش‌‌‌های شبانه‌‌‌روزی راهداران هم‌‌‌اکنون راه ارتباطی 160 روستای استان اردبیل بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود تندباد و کولاک هم‌‌اکنون جاده‌‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما رانندگان در گذر از مناطق کوهستانی باید زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

25 روستای آذربایجان غربی در محاصره برف؛ کولاک شدید مانع بازگشایی راه‌های روستایی شداز بازگشایی مسیر پادگان زنجان تا لزوم اتمام پروژه سبزه میدان در جلسه شورای شهربازگشایی مسیرها نخستین اولویت در مناطق سیل‌زده است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌‌ای استان اردبیل بیان کرد: راهداران در جاده‌های کوهستانی و روستایی استان جدال سختی با تندباد و کولاک برف دارند، باد و کولاکی که مدام باعث بسته شدن راه‌های روستاها شده و راهداران مجبورند دوباره اقدام با بازگشایی آنها کنند.

صبحی با اشاره به وضعیت جاده‌ها تصریح کرد: با بازگشایی مسیر 160 روستا، مسیر113 روستا مسدود مانده است که راهداران با همه توان درحال بازگشایی راه این روستاها هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم خواست اگر قصد گذر از جاده‌های کوهستانی استان را دارند تجیهزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و قبل از سفر از طریق سامانه 141 و یا شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

انتهای‌پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده راهداری اداره کل راهداری و حمل روستای استان اردبیل اردبیل بازگشایی استان اردبیل بازگشایی مسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور سربندر به آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:به علت آبگرفتگی و سقوط پایه‌های برق در محور سربندر به آبادان در محدوده شادگان این مسیر مسدود شد.

سرهنگ سعید رحیمی افزود:همکاران ما در پلیس راه از منطقه خوردورق مسیر را یک طرفه کرده اند تا عوامل امدادی نسبت به جمع آوری پایه‌ها و کنترل برق اقدام کنند.

وی ادامه داد: به علت بارش شدید باران در چند نقطه در محور ایذه به دهدز ریزش کوه صورت گرفت که توسط عوامل راهداری پاکسازی و مسیر باز شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد: همچنین در محور اندیکا در منطقه تاراز مه گرفتگی و ریزش باران شدید داسته ایم و ریزش کوه در چند نقطه انجام که با همکاری عوامل راهداری و پلیس راه مسیر پاکسازی شد. 

سرهنگ رحیمی گفت:با توجه با بارش شدید باران در محور‌های استان رانندگان در هنگام تردد با رعایت قوانین و احتیاط کامل رانندگی نمایند.

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • مسدود شدن راه پنج روستا در دیشموک بر اثر بارش‌ باران
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • سیلاب محور بردسکن به طبس را مسدود کرد
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران شمال بازگشایی شد
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان