Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@19:55:24 GMT

اولویت سرخپوشان ؛ تمدید این دو ستاره !

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۱۴۸۴

اولویت سرخپوشان ؛ تمدید این دو ستاره !

بر اساس اعلام ایندیپندنت، اولویت اول باشگاه لیورپول در حال حاضر امضای دو قرارداد جدید و بلندمدت با ویرژیل فن‌دایک و آلیسون، دو ستاره هلندی و برزیلی این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ویرژیل فن‌دایک و آلیسون دو ستاره‌ای هستند که در استواری سازمان دفاعی لیورپول نقش بسیار مهمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فن‌دایک و آلیسون در سال ۲۰۱۸ با قراردادهایی به ارزش ۷۵ میلیون پوند و ۶۵میلیون پوند به لیورپول منتقل شده‌اند. حالا به گزارش روزنامه ایندیپندنت، یورگن کلوپ اولویت اول خود را امضای قراردادهای بلندمدت با این دو ستاره سازمان دفاعی تیمش است تا خیالش از بابت ادامه حضور آنها در آنفیلد راحت باشد.

به ادعای این روزنامه انگلیسی، هم فن‌دایک و هم آلیسون تمایل به تمدید قراردادهای خود با لیورپول دارند. دیگر مهره‌های فیکس دفاعی لیورپول یعنی ترنت الکساندر آرنولد، اندی رابرتسون و جو گومز در سیزده ماه گذشته قراردادهای خود را با باشگاه تمدید کرده‌اند و در صورت تمدید فن‌‌دایک و آلیسون، خیال لیورپولی‌ها تا مدت قابل توجهی از بابت خط دفاعی‌شان راحت خواهد شد.

کلوپ که می‌داند خط دفاعی‌اش در ۲۵ بازی لیگ برتر در فصل جاری تنها ۱۵ گل دریافت کرده از اهمیت حضور فن‌دایک در قلب خط دفاعی و آلیسون در درون دروازه تیمش آگاه است و مصرانه از باشگاه می‌خواهد هر چه زودتر خیالش را از بابت آنها راحت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیورپول آلیسون بکر لیورپول ویرجیل فن دایک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال فن دایک و آلیسون دو ستاره خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام امشب در بازی هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه سنگین 5-0 شکست خورد.

شکست در استمفوردبریج ششمین دیداری بود که وستهام طی یک بازی این فصل 4 گل یا بیشتر دریافت کرد و همچنین این نتیجه، پنجمین باخت در شش بازی خارج از خانه آن‌ها در تمامی رقابت‌ها بود.

دیوید مویس معتقد است که جدایی دکلان رایس که تابستان گذشته به آرسنال پیوست، عاملی کلیدی نتایج ضعیف تیمش به خصوص در بخش دفاعی است. وستهام تا کنون 70 گل در لیگ برتر دریافت کرده و تابحال هیچ کدام از تیم‌های تحت هدایت مویس چنین آماری را ثبت نکرده بودند.

مویس در پاسخ به این سوال که چرا وستهام در این فصل شکست‌های سنگینی را در خارج از خانه متحمل شده، گفت: "دکلان رایس. وقتی بهترین هافبک انگلیس را در اختیار داشته باشید، احتمالاً 50 درصد حملات حریف را محدود می‌کند، از شما تیم دفاعی بسیار بهتری می‌سازد.

ما در جلوی خط دفاعی چنین بازیکنی نداشتیم، در بسیاری از بازی‌ها به اندازه کافی خوب نبودیم. همانطور که گفتم، سعی می‌کنم در مواقعی که به آن نیاز داریم کمی ذهن بازیکنان را درگیر این موضوع کنیم. همیشه به دنبال راهی برای بهبود عملکرد دفاعی هستیم."

او درمورد عملکرد چلسی همچنین گفت: "اگر منصف باشیم، باید بگوییم که چلسی در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. ما امروز سه بار به تیرک دروازه زدیم، بنابراین اگر بازی 5-3 به پایان می‌رسید، ممکن بود می‌گفتید، "اوه، وستهم چه عملکرد خوبی داشت." گفتنش آسان است، اما ما با چند موقعیت به اینجا آمدیم اما نتوانستیم اصول اولیه را در دفاع انجام دهیم تا به خودمان فرصتی برای بازگشت در بازی بدهیم."

دیگر خبرها

  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • گرام سونس: می‌ترسم ویرجیل فن دایک به رئال مادرید برود!
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!