Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «لباس غواصی یک مقام» است گفت: کتاب هفتاد و دومین غواص کتاب یک فرد نیست بلکه سخن از یک دنیا و اندیشه است.

به گزارش ایکنا از همدان، مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان،امروز 15 بهمن ماه در مراسم رونمایی از کتاب «هفتاد ودومین غواص» تازه‌ترین اثر حمید حسام گفت اظهار کرد: مراسم امروز را باید مراسم شکر گزاری بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «مجاهدت» کوتاه‌ترین راه رسیدن به خدا است، افزود: ما با دنیایی از مجاهدت و ایثار در دوران دفاع مقدس روبرو هستیم که زیباترین و اوج آن همه ایثار «دنیای رزمندگان غواص» است.
ظفری با بیان اینکه بچه‌های غواص ترس را می‌ترساندند، اضافه کرد: غواصان پیش قراولان گردان بودند به گونه ای که در آنها ذره ای از ترس مشاهده نمی‌شد.
وی گفت: جنگ در آب، جایی که شبکه‌ای از سلاح‌هایی از دشمن در برابر انسان قرار گرفته باشد کار ساده ای نیست اما شیرینی رزمندگان بسیجی در عبور از اروند رود و ... همان لباس غواصی بود.
ظفری عنوان کرد: «لباس غواصی یک مقام» است که خدا این مقام و جایگاه را به هر کسی نمی‌دهد وامروز آئین بزرگداشت اوج زیبایی دوران دفاع مقدس یعنی شهدای غواص است که هریک برای خود دنیایی هستند.
ظفری با اشاره به اینکه باید شکر گزار خدا باشیم که ما را رزمنده قرار داد افزود: کتاب هفتاد و دومین غواص کتاب یک فرد نیست بلکه سخن از یک دنیا و اندیشه است؛ در این کتاب سخن از مجاهدت‌ها و دلدادگی‌های شما رزمندگان است که نویسنده با تمام وجود و با دل و به دور از وابستگی‌های دنیوی آن را به نگارش درآورده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ضمن قدردانی و ابراز خوشحالی از حضور حمید حسام به عنوان نویسنده‌ای توانا در استان گفت: حمید حسام باید در استان تبدیل به صدها حمید حسام و نویسنده‌هایی از این جنس شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هفتاد و دومین غواص حمید حسام خاطرات دفاع مقدس کریم مطهری هفتاد و دومین غواص لباس غواصی حمید حسام یک مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • معرفی نفرات برتر کشتی شیرکوه
  • افزوده شدن ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان