Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@02:58:23 GMT

خبر بد پزشک استقلال درباره شیخ دیاباته

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۱۵۲۴

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شیخ دیاباته با کشیدگی روبه‌رو شده و تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از ایرنا؛ کاوه ستوده در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کادر پزشکی باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بازیکنان مصدوم را به تمرینات برگرداند تا آنها با تمام قوا در کنار استقلال بزرگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماهیت مصدومیت‌ها با یکدیگر متفاوت است و ما در خصوص دیاباته از روز اول واقعیت را گفتیم و متاسفانه خبرهای خوبی در مورد او نداشتیم. او تقریبا ۵ سانت دچار کشیدگی عضله شده و ممکن است دست کم تا ۳ هفته نیاز به کار درمانی داشته باشد.

پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مصدومان زیاد این تیم تصریح کرد: ما امسال نسبت به سال‌های گذشته مصدومان کمتری داشتیم اما فراموش نکنید مصدومیت بخشی از فوتبال است.

وی افزود: متاسفانه در کنار دیاباته، فرشید اسماعیلی هم نخواهد رسید. در این مدت فشار زیادی به خاطر مسابقات روی تیم بوده و باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت بیژن حیدری برگزار خواهد شد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان