Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@21:25:59 GMT

به زبان بدن همسرتان توجه کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۱۷۸۶

به زبان بدن همسرتان توجه کنید

همیشه می‌خواهیم به شریک زندگی مان چیزی را که در فکر داریم منتقل کنیم. این کار با استفاده از کلمات و احساسمان صورت می‌گیرد و گاهی اوقات نتیجه مطلوب را بدست نمی‌آوریم اما امروزه روشن شده که زبان بدن در چنین مواردی بسیار تاثیرگذار‌تر است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از هلث، یادگیری زبان بدن می‌تواند در روابط زناشویی بسیار حائز اهمیت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانیم با استفاده از این متد صداقت طرف مقابلمان را محک بزنیم.

حقیقت این است که زبان بدن تصویر بسیار روشنی از واقعیت یک رابطه و آنچه که در این میان گفته می‌شود دارد. به طور مثال اگر یک نفر را در آغوش می‌گیریم همین کار میزان احساس و علاقه را به وضوح نشان می دهد.

عجیب است که دست‌ها، چشم‌ها و پاها می‌توانند اشارات زبان بدنی باشند که تداوم و یا پایان یک رابطه را نشان دهد.

به طور مثال هنگامی که نگران رابطه خود هستید به شریک زندگیتان نگاه کنید که هنگام صحبت با شما پاها و تنه‌‌اش در چه شرایط قرار گرفته و آیا از شما دورتر نشسته و پاها با هم فاصله دارند؟

آیا هنگام صحبت کردن لب‌های خود را زیاد گاز می‌گیرد. این کار نشان می دهد که در حال پنهان کردن احساسات واقعی خود بوده و به شدت مضطرب است. متخصص زبان بدن در واشنگتن دی سی تاکید کرده که گاز گرفتن لب‌ها هنگام صحبت با شریک زندگی بدون تردید نشان می‌دهد که او چیزی را پنهان می‌کند.

روان شناس «تروایس برد بری» از ریاست آکادمی روان شناسی سن دیگو در این باره می‌گوید: «هنگامی که شریک زندگی تان رابطه‌‌ای گرم و دوستانه با شما دارد این حالت در پاهایش دیده می‌شود. او پاهایش را روی هم می‌گذارد یا به هم خیلی نزدیک می‌کند این کار ارادی نیست. زمانی که شما در رابطه زناشویی مثبتی قرار دارید نمی‌توانید شور و اشتیاق خود را پنهان کنید به همین دلیل همواره لبخند می‌زنید. این اشتیاق حتی در چشم‌ها نیز دیده می‌شود.»

وی افزود: زمانی که رابطه خوب پیش نمی‌رود ناخودآگاه طرف مقابل در حال سکوت، آه کشیدن و مکث است. این نشان می‌دهد چیزی در این رابطه نادرست است و همواره سکوت را به گفتگو ترجیح می‌دهد. او در این زمان از شما فاصله گرفته و رابطه چندان اهمیتی برایش ندارد.

حتی زمانی که با هم هستید نیز از شما فاصله می‌گیرد. این فاصله فیزیکی کاملا احساس می‌شود. حتی هنگام استراحت روی یک مبل خانگی.

یکی دیگر از حرکات زبان بدن مالش دادن دست چپ است. این کار به طور واضح نشان می دهد که من با شما صادق نیستم و چیزی را پنهان می‌کنم.

نکته دیگر مردمک چشم هاست. اگر به کسی علاقه دارید و حضورش در زندگی شما حائز اهمیت است و شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد مردمک چشم‌ها با دیدن این فرد به طور ناخودآگاه گشاد می‌شود و شما متوجه این احساس خواهید شد در غیر این صورت مردمک چشم حالت عادی دارد.

و از همه مهم‌تر اگر شریک زندگی تان با وجود حضور شما در کنارش بیشتر به تلفن همراه، یوتیوب، فیس بوک یا اینستاگرامش توجه می‌کند خود نشانی از بی‌علاقگی‌‌اش به شماست. او فضای مجازی و تصاویر فریبنده‌‌اش را به سخن گفتن و ارتباط با شما ترجیح می‌دهد که این می‌تواند برای یک رابطه زناشویی نگران کننده باشد پس بهتر است به زبان بدن همسرتان توجه کنید تا میزان صداقت وی را دریابید.

  --- --- --- --- --- --- ---

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نشان می دهد هنگام صحبت شریک زندگی مردمک چشم زبان بدن یک رابطه چشم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی، با تاکید بر اینکه تعداد پزشکان زیرمیزی بگیر کمتر از ۵ درصد است، گفت: بیش از این میزان امکان گرفتن زیرمیزی توسط پزشکان مانند پزشکان عمومی، اطفال، نسخه نویس، عفونی، بیهوشی و پاتولوژی وجود ندارد.

وی افزود: هر چند گرفتن زیرمیزی اقدامی خلاف قانون است اما این موضوع باید مستند باشد و صرف اینکه کسی ادعا کند پزشکی زیرمیزی دریافت یا مطالبه کرده است برای محکمه مستدل نیست و باید در این رابطه مستندات کافی یعنی فیش واریزی وجود داشته باشد.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: پرونده‌های زیرمیزی توسط ما جمع آوری و برای تعزیرات، دادستانی و نظام پزشکی ارسال می‌شود و آنها هم از ما می‌خواهند مستندات لازم را ارائه کنیم و اگر وجود نداشته باشد حکم برائت صادر می‌شود بنابراین در این رابطه از هموطنان درخواست داریم اگر پزشکی از آنها درخواست پول خارج از تعرفه و زیرمیزی کرد با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند و از سویی اگر پولی واریز می‌کنند مستندات آن را جمع آوری و ارائه کنند.

کریمی با یادآوری اینکه مجازات‌های زیرمیزی در نشست سران قوا تشدید شده است، گفت: در صورتی که اثبات شود پزشک زیرمیزی گرفته برای مرتبه اول ۱۰ برابر، مرتبه دوم ۲۵ برابر و مرتبه سوم تا ۵۰ برابر جریمه می‌شود و این مجازات‌ها به طور قطع بازدارنده بوده و در این رابطه حتی پزشکانی بودند که میلیاردی جریمه شدند.

وی تنها مشکل برخورد با معضل زیرمیزی را اثبات آن دانست و گفت: اثبات این معضل باید مستدل باشد زیرا برخی ادعا می‌کنند که از ما زیرمیزی گرفته شده اما هیچ گونه مستنداتی ندارند بنابراین موضوع قابل پیگیری نخواهد بود.

کد خبر 6096345 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند
  • حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد
  • خلاقیت در شیوه‌های آموزشی در کلاس درس یک معلم قمی
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • رابطه ها که تموم می شن ۲ جور آدم داریم... (فیلم)