Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ایام‌الله دهه فجر نخستین جشن روپوش سفید دانشجویان ورودی 98 رشته‌های پرستاری و مامایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سمنان، مهسا شریفی نودهی ظهر امروز در آیین جشن روپوش سفید دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که به منظور توجیه و آشنایی دانشجویان ورودی جدید با فضای کار بیمارستانی برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، ورود دانشجویان رشته‌های پرستاری و مامایی را به عرصه‌ بالین تبریک گفت و اظهار کرد: پرستاری بالاترین مرتبه مراقبت از یک فرد بیمار است و بخش مهمی از کادر پزشکی را تشکیل می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این رشته و ارتباط مستقیم با جان بیمار دانشجویان و کارآموزان پرستاری باید جایگاه خود را جدی بگیرند.

مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان خاطرنشان کرد: دانشجویان باید ایثار، فداکاری، همدلی با بیمار و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه‌ کار خود قرار دهند تا بتوانند مفید واقع شوند و نیازهای یک بیمار را رفع کنند.

شریفی نودهی با ابراز رضایت از برگزاری نخستین جشن روپوش سفید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تصریح کرد: این جشن به دانشجویان و کارآموزان یادآوری می‌کند که پرستار و ماما در هنگام قرار گرفتن در بالین بیمار تعهداتی دارد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دهه فجر انقلاب اسلامی پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان مامایی روپوش سفید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد