Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع عراقی از خوشحالی دانش آموزان الناصریه از بازگشایی مدارس پس از دو ماه تعطیلی به خاطر ناآرامی‌های اخیر استان ذی‌قار خبر دادند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع عراقی تصاویری را از شهر الناصریه و رفتن دانش‌آموزان به مدارس خود پس از دو ماه بسته بودن به خاطر ناآرامی‌ها منتشر کرده که نشان می‌دهد آنها از رفتن به مدارس پس از دو ماه دوری بسیار خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از معترضان با استفاده از قوه قهریه مدارس را بسته و مانع ورود دانش آموزان و معلمان شدند.

تاکید بر لازم‌الاجرا بودن مصوبه اخراج نظامیان آمریکایی

خبر دیگر اینکه عباس العطافی نماینده پارلمان عراق گفت : نخست وزیر منتصب تشکیل کابینه خود را قبل از پایان ماه به اتمام خواهد رساند.خروج نیروهای خارجی تصمیمی لازم الاجراست و نخستین وظیفه نخست وزیر منتصب خواهد بود.به گفته وی کمیسیون انتخابات بیش از یک سال برای برگزاری انتخابات شفاف فرصت خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,90,1128/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان پس از دو ماه بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در مراسمی که به شکل نمادین در دبیرستان ریحانة النبی همدان برگزار شد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه معلمان مسئولیت بسیاری برای آموزش و تربیت دانش آموزان بر عهده دارند گفت: دانش آموزان باید قدرشناس زحمات معلمان باشند.

در این مراسم از جمعی از معلمان تجلیل شد. 

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند