Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش درخشان در ترکیب خنت باعث شد تا رسانه های بلژیکی توجه بیشتری به ستاره ایرانی که با قراردادی آزاد راهی ژوپیرلیگ شد، نشان بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند ماه بعد از ترک لیگ برتر روسیه و ورود به فضای فوتبالی متفاوت از روسیه میلاد محمدی ستاره ایرانی و چپ پا به یکی از کلیدی ترین بازیکنان خنت تبدیل شد تا جایی که حالا هم پاس گل می دهد هم با گلزنی بیشتر از قبل قابلیت های خود را به رخ می کشد تا مورد توجه بیشتر رسانه های بلژیکی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد محمدی چپ پا که بعد از پرتاب اوت عجیب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شهرت جهانی رسید، در شرایطی که نقش مهمی در موفقیت های خنت و ایستادن در جایگاه دوم ژوپیرلیگ ایفا کرده است در گفتگو با voetbalnieuws از نقش غیرقابل انکار سرمربی بلژیکی سابق ایران و دستیارش در انتخاب خنت از میان پیشنهاداتش در تابستان گذشته صحبت کرد.

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی ایران گفت:

«سال ها در لیگ روسیه دوام آوردم تا مسیر پیشرفت برایم هموار شود. تابستان گذشته پیشنهادات جالبی از فرانسه و آلمان داشتم اما با این وجود بلژیک را انتخاب کردم. دلیل این تصمیم به مشورت و صحبت هایی بر می گشت که با مارک ویلموتس داشتم. او مربی ما در تیم ملی بود و وقتی شنید از باشگاهی مثل خنت پیشنهاد دارم به من گفت این یک قدم رو به جلو است. البته مانو فررا دستیار او نیز خیلی به من کمک کرد و این نشان از دید و شناخت فوتبالی کامل این دو مربی بود».

او ادامه داد:

« وقتی دیدم سرمربی و مربی وقت تیم ملی این گونه من را ترغیب به حضور در ژوپیرلیگ کردند با دوست خوبم علی قلی زاده که در شارلروا حضور دارد پیرامون این موضوع صحبت و سئوالاتی کردک که علی هم تاکید کرد خنت باشگاهی است همیشه فصل را در میان پنج تیم اول تمام می کند و سهمیه اروپایی می گیرد».

میلاد محمدی در ادامه پیرامون شرایط سخت روزهای اول حضور در ژوپیرلیگ تاکید کرد:

« در آغاز کار به خوبی تفاوت فوتبال روسیه با بلژیک را لمس کردم . پرچه تفاوت فاحشی نبود اما برخی جزئیات در اینجا فرق می کرد. آن چه بیشتر از همه مرا تحت تاثیر قرار داد سرعت بالای انتقال توپ و پاسکاری ها بود. بنابراین باید انرژی بیشتری صرف می کردم تا بتوانم خودم را به مربی و تیم تحمیل کنم. با گذشت مدتی پی بردم که اغلب باید قبل از هر حرکتی در ژوپیرلیگ فکر کنید و بعد تصمیم بگیرید. خوشحالم الان اوضاع بهتر شده است».

نویسنده voetbalnieuws در ادامه با اشاره به سرمایه گذاری باشگاه خنت روی ستاره ایرانی آن هم به صورت مجانی با قرارداد آزاد مدعی شد نمایش های درخشان مدافع چپ ایرانی می تواند باشگاه بلژیکی را طی یکی دو سال آتی به سودی سرشار از فروش این بازیکن برساند، ستاره ای که در تیم منتخب ماه گذشته بلژیک قرار گرفت و نشان داد آینده ای درخشان تر در انتظار او قرار دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد محمدی تیم ملی ایران مارک ویلموتس تیم ملی ایران لیگ برتر روسیه مارک ویلموتس میلاد محمدی ستاره ایرانی میلاد محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد

به گزارش “ورزش سه”، شهرام مهربان دروازه بان اسبق لیگ برتری که اکنون به عنوان مربی گلرها در شمس آذر کار‌ را دنبال می‌کند، درباره پیروزی روحیه بخش هفته گذشته این تیم مقابل پیکان گفت: یک برد روحیه بخش برای همگی ما بود. متاسفانه در این بازی هواداران‌مان کنارمان نبودند و این موضوع کار‌ را سخت کرده بود. اتفاقی شیرینی بود که با گل ثانیه‌های پایانی به برد رسیدیم.

وی ادامه داد: در دیداری که مستحق کسب امتیاز بودیم در آزادی و برابر استقلال پرمهره شکست خورده بودیم و باید در این بازی جبران می‌کردیم. سه امتیاز این بازی همچنان تیم را امیدوار به اتفاق خوبی در پایان فصل کرد.

مهربان درباره عملکرد جعفرپور در این فصل گفت: قطعا او‌ سورپرایز این فصل بود. یکی گلر جسور‌ که توانست به خوبی از فرصت شکل گرفته بهره  ببرد و توانایی خود را به رخ بکشد. ما دو دروازه‌بان قابل اعتماد دیگر هم داریم و شرایط از این جهت برای تیم ما خوب است.

مربی گلرهای شمس آذر در ادامه گفت: جعفرپور تا به اینجا هشت کلین شیت داشته و در رقابت با گلرهای صاحبنامی قرار دارد. خوبی او این است که دچار غرور نمی‌شود و هدف بزرگی را در ذهن دارد و مطمئنیم در کنار بازیکنان باتجربه تیم و حمایت آنها قادر خواهد بود به آمار خوبی نیز دست یابد.

مهربان در پایان درباره بازی مقابل گل گهر گفت: بازی سختی خواهد بود. حریف از نفرات تهاجمی خوبی برخوردار‌ است و در تمامی خطوط بازیکنان ستاره و تاثیرگذار در اختیار دارد. تیم ما همواره برابر تیم‌های مدعی عملکرد خوبی داشته و در بازی رفت نیز با تدابیر کادرفنی و آقای دقیقی مستحق  برد بودیم که متاسفانه به تساوی رسیدیم. امیدواریم یک بازی خوب دیگر از تیم شاهد باشیم و به برتری برسیم.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا