Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این قابلیت کاربرها می‌توانند بفهمند هر توییت در واکنش به کدام توییت منتشر شده است و به این ترتیب به سادگی کاربران می‌توانند به یک مکالمه وارد شوند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شبکه اجتماعی توییتر یکی از شبکه‌های بسیار پرطرفدار فضای مجازی است که کاربران از طریق گوشی‌های هوشمند خود یا نسخه وب این شبکه‌ به آن دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی این شبکه اجتماعی اعلام کرده است که قصد دارد در نسخه iOS این شبکه اجتماعی تغییری بسیار کوچک اعمال کند که باعث منظم‌تر شدن محیط نرم افزار در مکالمات طولانی کاربران خواهد شد. این تغییر بدون نیاز به بروزرسانی نرم افزار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند به محض در دسترس قرار گرفتن این قابلیت، بدون انجام کوچک‌ترین تغییری در نرم افزار از آن استفاده کنند.

این تغییر بسیار کوچک بوده و شاید بسیاری از کاربران نسخه iOS توییتر حتی متوجه آن نشوند؛ ظاهرا این تغییر بسیار کوچک یک خط بین توییت‌‎های کاربران که در پاسخ به یکدیگر منتشر شده است وصل خواهد کرد که باعث می‌شود مکالمات در ارتباط با یکدیگر مشخص شوند. این ویژگی برای اولین بار در سال گذشته و در نسخه آزمایشی این شبکه اجتماعی معرفی شده بود و به نظر می‌رسد این قابلیت توانسته از آزمایش‌های خود سربلند بیرون بیاید و شرکت توییتر هم اکنون قصد عرضه رسمی آن را داشته باشد.

همچنین توییتر درباره این قابلیت اعلام کرده است که کاربرا می‌توانند از این طریق بفهمند هر توییت در واکنش به کدام توییت منتشر شده است و به این ترتیب به سادگی کاربران می‌توانند به یک مکالمه وارد شوند. علاوه بر این از این پس پاسخ‌ یک فرد به یک توییت در بین توییت‌های سایر کاربران گم نخواهد شد.

لازم به ذکر است که این قابلیت صرفا قرار است برای سیسیتم عامل iOS در دسترس کاربران قرار گیرد و هنوز مشخص نیست که توییتر چه زمانی قصد اضافه کردن آن را به سیستم عامل اندروید خواهد داشت. همچنین این قابلیت به زودی در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل iOS قرار خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: فضای مجازی توییتر نسخه iOS کاربران نسخه iOS کاربران می توانند شبکه اجتماعی منتشر شده بسیار کوچک سیستم عامل نرم افزار عامل iOS

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است

استاندار کرمانشاه گفت: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش بوده و حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در نشست شورای هیأت اندیشه‌ورز اجتماعی استان کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی و مدیرکل اجتماعی استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نیاز جامعه به اقدامات پژوهشی، تحقیقاتی و علمی برای حرکت به سمت بالندگی بیشتر، اظهار کرد: هرکدام از اعضای جامعه دانشگاهی استان می‌توانند در برنامه‌های توسعه‌ای استان نقش مؤثری ایفا کنند و این موضوع طی چندین مراسم و نشست‌های مختلف با دانشگاهیان و اساتید علمی برای عینیت بخشیدن به همکاری و مشارکت این عزیزان بیان‌شده است.

وی افزود: همگی باید با همکاری و همدلی تلاش کنیم تا استان به‌صورت عالمانه و مجاهدانه برای رسیدن به پیشرفت و بالندگی روزافزون اداره شود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرکدام از مسائل و آسیب‌های اجتماعی با حضور و مشارکت جامعه دانشگاهی بهتر و دقیق‌تر رفع می‌شود ازاین‌رو برای کمک به استان، اجرای طرح‌های علمی و تحقیقاتی برای ما بسیار مهم و ارزشمند خواهد بود.

وی با تأکید بر ارائه راهکارها و طرح‌های مختلف برای بهره‌وری در اجرای برنامه‌ها با نگاه علمی و دانشگاهی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند کمک مناسبی به بهره‌وری و استفاده بهینه از امکانات و منابع داشته باشند و همچنین می‌توانند به افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیز با راهکارهای علمی خود کمک کنند.

صحرایی عنوان کرد: افزایش تاب‌آوری اجتماعی در جامعه نیازمند راهکار علمی همراه با ارائه آموزش است.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات جامعه نیازمند نسخه دانشگاهی هستیم و از جامعه دانشگاهی می‌خواهیم که با مشخص کردن چندین اولویت مهم، نظرات و راهکارهای عملیاتی و علمی خود را به دفتر امور اجتماعی استانداری اعلام کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: با مشخص کردن چندین اولویت و با همکاری جامعه دانشگاهی می‌توانیم به حل مسئله با نگاه علمی برسیم و قطعاً حرکت در این مسیر اثرگذار و نتیجه‌بخش خواهد بود.

کد خبر 748548

دیگر خبرها

  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • چرا ربات‌ها و هوش مصنوعی هنوز به گرد پای حیوانات نرسیده‌اند؟
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است