Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نجم الدین رشیدی" ، گفت: روز گذشته احدی از اتباع خارجه برای پیگیری امورات بانکی خود به یکی از شعبات بانک های سطح شهر مراجعه و پس از ارائه کارت شناسایی اش، مشخص شد که مدارکش جعلی و موضوع به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی ادامه داد: با دریافت این گزارش بلافاصله تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت در شعبه بانک اعلامی حضور یافته و با بررسی موضوع، مشخص شد که وی این کارت را از یکی از محلات جنوب غرب تهران تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که سه تن از اتباع خارجی اقدام به صدور مدارک جعلی می کنند، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آمد متهمان در قبال دریافت مبالغی بین۳۰ الی ۵۰ میلیون ریال مدارک جعلی برای دیگر تابعین صادر می کنند.

سرهنگ رشیدی با اشاره به مخفیگاه متهمان در محله نعمت آباد سه راه شریعتی شناسایی شد و مشخص شد که خود این متهمان فاقد مجوزهای قانونی تردد و اقامت هستند، ادامه داد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با هماهنگی های قضائی سیزدهم بهمن ماه هر سه متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه پنجم انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه این افراد تعدادی کارت جعلی و فاقد اصالت کشف شد خاطر نشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پایگاه پنجم مشخص شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان

سردار یحیی الهی  در حاشیه بازداشت و دستگیری باند سرقت احشام در لرستان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت احشام در استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های میدانی و اشراف اطلاعاتی، کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی سه باند سرقت و کشف ۵۱ رأس دام در استان شدند.
وی با بیان اینکه سارقان در بازجویی به ۲۶ فقره سرقت احشام اعتراف کردند، گفت: شش دستگاه خودرو از باند سرقت احشام توقیف شد، یک خودرو سرقتی هم از این باند کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: در اعترافات و بازجویی از سارقان متوجه شدیم یک باند از این سارقان مسلح بودند.
به گفته سردار الهی متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند 
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر