Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@10:29:28 GMT

ورزشکاران مهاجر می‌توانند به کشور بازگردند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۲۲۲۰

صراط:

وزیر ورزش و جوانان از فراهم بودن شرایط بازگشت ورزشکاران مهاجرت کرده به دلیل عدم اعلام پناهندگی خبر داد.

به گزارش فارس مسعود سلطانی فر امروز در حاشیه افتتاح سالن چندمنظوره تختی لاهیجان با بیان اینکه استان گیلان دارای قهرمانان بسیار خوبی در عرصه‌های ورزشی است، اظهار کرد: گیلان همواره دارای ورزشکاران و قهرمانان خوبی مانند پهلوان نامجو بوده و در رقابت‌های آسیایی، المپیک و جهانی گیلان قهرمانان خوبی داشته است که امیدوارم این روند به‌خوبی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از راه‌های کسب عناوین برتر در رقابت‌های جهانی را فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم عنوان کرد و گفت: باید در کشور و استان‌های مختلف زیرساخت‌های مختلف ورزشی را فراهم آوریم تا ورزشکاران بتوانند با استفاده از این امکانات در آوردگاه‌های جهانی افتخار کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آخرین وضعیت مهاجرت ورزشکاران به خارج از کشور بیان کرد: بعضی از این ورزشکاران برای تحصیل، زندگی و یا مانند یک لژیونر به دیگر کشور‌ها مهاجرت کرده و، چون هیچ درخواست مهاجرتی ارائه ندادند می‌توانند به کشور بازگردند.

سلطانی فر با اعلام تعداد ورزشکاران مهاجرت کرده به خارج از کشور افزود: تاکنون کمتر از هشت نفر از ورزشکاران به دلایل مختلف به خارج از کشور مهاجرت کردند که می‌توانند به کشور بازگردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزیر ورزش وزارت ورزش مهاجرت پناهندگی سلطانی فر صراط ادامه تحصیل توانند به کشور بازگردند خارج از کشور مهاجرت کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از پذیرش اتباع جدید معذوریم؛ از ایران خارج شوند
  • اعزام سفیران کریمه به خارج و داخل کشور با ۱۳۰ برنامه
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • واردات میوه های گرمسیری زمینه رشد تجارت خارجی را فراهم می کند
  • ۶ نکته در مورد پذیرش دانشجویان اخراجی در آمریکا
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند