Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@08:32:01 GMT

شبکه جام جم ۳ کاناله می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۲۳۳۱

شبکه جام جم ۳ کاناله می‌شود

از هفته آینده پخش برنامه‌های شبکه جهانی جام جم از یک کانال به ۳ کانال افزایش خواهد یافت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه «خونه اینجاست» امشب به موضوع مهارت آموزی در کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح می‌پردازد.

سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح سه شنبه ۱۵ بهمن ماه مهمان برنامه «خونه اینجاست» خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه مهارت آموزی در کارکنان وظیفه نیروز‌های مسلح بررسی می‌شود.

همچنین در بخشی دیگر دکتر شیرین، ولی زاده روانشناس تربیتی با حضور تعدادی از کودکان زیر ۶ سال در استودیو، در رابطه با بازی‌های کودکی، مهارت‌های بزرگسالی گفتگو خواهد کرد.

محمد نظری نیزمجری مهمان این برنامه خواهد بود.

برنامه «خونه اینجاست» به تهیه کنندگی مریم فیروزی و مهدی برومند شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت ۲۱ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.
**شبکه جهانی جام جم از هفته آینده ۳ کاناله می‌شود
از هفته آینده پخش برنامه‌های شبکه جهانی جام جم از یک کانال به ۳ کانال افزایش خواهد یافت.

از هفته آینده پخش برنامه‌های شبکه جهانی جام جم از یک کانال به ۳ کانال افزایش خواهد یافت. به این ترتیب ایرانیان و فارسی زبانان مقیم هر یک از قاره‌های اروپا، آمریکا و آسیا می‌توانند برنامه‌های خاص خود را در افق زمانی همان قاره مشاهده کنند.

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تبیین مولفه‌های فرهنگی و هویتی ایرانیان، آموزش زبان فارسی، تعمیق معارف دینی مخاطبان و در کنار آن ایجاد فضایی شاد و سرگرم کننده از طریق پخش فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون، مسابقات ورزشی و تلویزیونی، برنامه‌های خانوادگی، جنگ‌های شاد و مفرح و نیز افزایش تولیدات خارج کشور و تعامل حداکثری با ایرانیان و فارسی زبانان سرتاسر دنیا از جمله ماموریت‌های ۳ کانال شبکه جهانی جام جم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه جام جم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران کارکنان وظیفه خونه اینجاست مهارت آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی

شهرداری منطقه ۱۵ تهران از وقوع حادثه برای یک کارگر حین جمع‌آوری آب‌های سطحی در سیلاب شب گذشته خبر داد و اعلام کرد: عملیات جست‌وجو برای نجات این کارگر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه، باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه ۱۵؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

شهرداری منطقه ۱۵ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی، عوامل اجرایی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزام شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جست‌وجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جست‌وجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵، در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتماً بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • برنامه پخش زنده امروز دوشنبه شبکه سه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • چینی ها در مدارس به کودکان مهارت ورزی آموزش می دهند (فیلم)
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • اعلام جزئیات مفقودی یک کارگر شهرداری منطقه ۱۵ تهران
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی