Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@23:32:36 GMT

امباپه حاضر به عذرخواهی از توخل نشد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۲۵۶۸

امباپه حاضر به عذرخواهی از توخل نشد

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن حاضر نشد بابت جنجال اخیرش از سرمربی خود عذرخواهی کند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم با وجود بازتاب گسترده و انتقادات فراوانی که اعتراض شدیدش به تعویض شدن در جریان بازی مقابل مون‌پولیه داشته، کیلیان امباپه حاضر به عذرخواهی از سرمربی خود نشده اما به ناشایست بودن حرکتش و اینکه بیش از حد متعارف ابراز نارضایتی کرده، اذعان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم 21 ساله PSG‌ در بازی شنبه شب تیمش که 5 بر صفر مون‌پولیه را شکست داد به خاطر اینکه توخل او را نیم ساعت به پایان بازی تعویض کرد از کوره در رفت و در کنار زمین با سرمربی آلمانی‌اش مشاجره‌ای شدید داشت.

طبق ادعای نشریه اکیپ فرانسه؛ امباپه بابت رفتارش هنوز حاضر به عذرخواهی از توخل یا هم‌تیمی‌هایش نشده، اگرچه به برخی هم‌تیمی‌هایی که به آنها نزدیک‌تر است گفته که واکنشش به تصمیم توخل بیش از اندازه شدید بوده است. او همچنین گفته مسئله‌ای که سبب ناراحتیش شده این است که توخل با او مانند یک بازیکن تازه‌کار رفتار می‌کند و تجارب چند ساله دوران بازیگری او را نایده می‌گیرد.

واکنش دی‌‌ماریا به جنجال امباپه: فقط او نیست که می‌خواهد بازی کند

اکیپ در جنجال بازی شنبه شب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و مون‌پولیه نه فقط امباپه بلکه توخل را هم به دلیل مدیریت نادرست اوضاع در مدت زمان حضور مهاجم فرانسوی در زمین بازی مسئول می‌داند. این نشریه همچنین از خودداری لئوناردو، مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای برخورد با امباپه خبر داده و نوشته که در حال حاضر برای او تمدید قرارداد بازیکن سابق موناکو در اولویت است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری‌سن‌ژرمن کیلیان امباپه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه پاری سن ژرمن کیلیان امباپه حاضر به عذرخواهی پاری سن ژرمن مون پولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن آینده ستاره جدید خود را برای طولانی مدت در این باشگاه تضمین کرده است. باشگاه فرانسوی امشب اعلام  کرد، وارن زئیر امری، ملی پوش 18 ساله فرانسوی قرارداد خود را تا ژوئن 2029 تمدید کرده است.

خبر تمدید قرارداد این بازیکن قبل از شروع بازی مقابل لو آور در سی و یکمین هفته لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک دو پرنس اعلام شد.

رسانه‌های فرانسوی طی هفته گذشته تایید کرده بودند که پاری سن ژرمن در نظر دارد قبل از پایان فصل تمدید قرارداد این بازیکن را اعلام کند و الخلیفی امشب طرفداران پاری سن ژرمن را سورپرایز کرد.

وارن زئیر-امری با تبدیل شدن به یک ملی پوش فرانسوی در این فصل، به مهره‌ای کلیدی در پاری سن ژرمن تبدیل شده است. او به عنوان یکی از بازیکنان پرورش یافته در آکادمی باشگاه فرانسوی، در فوتبال اروپا برای خودش نامی دست و پا کرده است.

این کریستوف گالتیه بود که امری را در آگوست 2022 با چند دقیقه بازی مقابل کلرمون در اولین بازی فصل 23-2022، به فوتبال فرانسوی معرفی کرد. در بازی امشب مقابل لو آور، ستاره 18 ساله، سی و نهمین بازی این فصل خود در تمامی رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

او در این تعداد بازی، سه گل زده و شش پاس گل ارسال کرده است. قرارداد قبلی او در سال 2025 به پایان می‌رسید. بازی امشب در مجموع هفتادمین بازی امری در ترکیب پاری سن ژرمن است.

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره