Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه و در چهارمین روز از دهه فجر گلخانه هیدروپونیک وی را گل به ظرفیت ۹۰۰ هزار شاخه گل در سال با حضور ولی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران و معاون وزیر جهاد کشاورزی، عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرضا بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: این گلخانه در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریال احداث شده و برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و ۳۰ میلیارد ریال توسط متقاضی هزینه شده است.

وی افزود: سالانه ٩٠٠ هزار شاخه گل هلندی در ۶ رنگ در این واحد تولید و به بازار مصرف داخل و خارج از استان فرستاده می‌شود، که با بهره‌برداری از آن برای ۷ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

کد خبر 4844623

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی لرستان واحد های گلخانه ای دهه فجر دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین ویروس کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند میلیارد ریال جهاد کشاورزی رئیس سازمان شاخه گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۲۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد

مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجمع عمومی سالانه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور  هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان،  مهین فرهادی زاد نائب رئیس کمیته ملی المپیک، محمد رسول خدادای رئیس فدارسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضاء مجمع به میزبانی سازمان امور دانشجویان برگزار شد.

  تقویم و بودجه پیشنهادی فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سال ۱۴۰۳، بررسی و پذیرش استعفای آقای بشیریان رئیس سابق فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اصلاح اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیئت‌های ورزشی استانی مراکز آموزش عالی کشور، بررسی طرح اولین دوره بازی‌های همبستگی دانشجویان کشور‌های اسلامی و حسابرسی سال ۱۴۰۱ در دستور جلسه مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی قرار گرفت و با رای اعضا به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید