Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت‌الاسلام‌ محمدحسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده این تشکل در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ، با اشاره به عملکرد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت‌: سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به هر حال، یک حرکت بدیع و تازه برای رسیدن به فهرست واحدی از کاندیداهای ولایی و انقلابی است و از اساس و بنیان ایده‌ای قابل دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه هر حرکت جدید، خالی از خلل و نقصان نیست، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم شورای ائتلاف هر چه سریع‌تر به فهرست نهایی در شهر تهران برسد ضمن اینکه هدف کلی ائتلاف، دستیابی به وفاق حداکثری و رسیدن به اجماع بین جریان ولایی است و جامعه روحانیت مبارز از این هدف حمایت می‌کند.

موسی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا زمان نهایی شدن لیست شورای ائتلاف مشخص شده یا خیر؟ اظهار داشت: ظاهراً تلاش دوستان در شورای ائتلاف این است که تا 18 بهمن (جمعه) بر روی فهرست نهایی توافق کنند که با اوصاف و در صورتی که فهرست مورد توافق همه گروه‌های ائتلاف باشد، علی‌القاعده روز 19 بهمن، از این فهرست رونمایی خواهد شد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه در با تایید خبر تغییر حوزه انتخابیه‌اش از تهران به قم گفت: بنده به دعوت جمعی از علما و بزرگان و اقشار و گروه‌های مختلف مردم شریف قم حوزه انتخابیه خود را از تهران به قم تغییر داده‌ام و در تماس با آقای دکتر حداد رئیس شورای ائتلاف، از حضور در فرآیند ائتلاف در رسیدن به فهرست نهایی تهران عذرخواهی کردم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شورای ائتلاف لیست انتخابات انتخابات مجلس صراط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جامعه روحانیت فهرست نهایی موسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی