Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:15:33 GMT

موتورسیکلت های برقی در البرز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۳۴۲۲

موتورسیکلت های برقی در البرز رونمایی شد

بهنام بیات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق البرز  در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت های برقی که در محل  اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به  اهمیت توسعه دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: بر این اساس یک هزار دستگاه از موتور سیکلت های برقی و الکتریکی در کل کشور خریداری شد تا به عنوان الگو سازی به کار گرفته شود که سهم استان البرز از این تعداد موتور سیکلت خریداری شده ۳۰۰ دستگاه است.

طبق برنامه ریزی تمام این موتور سیکلتها تا ۲ سال آینده خریداری و در این استان به کار گرفته خواهد شد.

بیات با بیان اینکه در فاز نخست ۱۵ دستگاه موتور سیکلت برای البرز خریداری شده است، گفت: این موتور سیکلت های برقی قرار است در اختیار کارکنان شرکت توزیع برق استان البرز  قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در خصوص انجام طرح های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه های شارژ این موتورسیکلت ها اقدامات لازم توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

وی تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می توان از این تجهیزات خوب ، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کرد از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سیکلت ها نیز تعبیه شده است.

بیات ادامه داد: با این فرهنگ سازی ها  در نظر داریم تا در آینده ای نه چندان دور در کنار هوای سالم به بهرمندی از شهر هوشمند دست یابیم .

وی با  بیان اینکه این  موتورسیکلت ها ایرانی است، گفت: این رویکرد در اشتغال زایی نیز سهم مهمی خواهد داشت.

برچسب‌ها انرژی برق البرز کرج برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق البرز کرج برق انرژی برق البرز کرج برق شرکت توزیع نیروی برق موتور سیکلت ها برق استان البرز سیکلت های برقی موتورسیکلت ها خریداری شد برق البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت موتور شش سیلندر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این موتور چهار هزار سی سی، در خودرو‌هایی با کاربرد‌های مختلف از جمله بیراهه نورد (آفرود)، باری و خدمات رسان استفاده می‌شود.
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • حضور اکسید در نمایشگاه خودروی پکن
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • ساخت موتور شش سیلندر
  • فیلم| رونمایی از نخستین موتور بنزینیِ ۶ سیلندر؛ ساخت ایران
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود