Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@08:44:48 GMT

نحوه دریافت رمز پویا از بانک قرض‌الحسنه رسالت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۴۰۵۱

صدای ایران -بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز روش ارائه رمز دوم پویا روی بستر موبایل‌بانک را مدنظر قرار داده و برای فعالسازی آن امکان استفاده از یکی از دو روش اینترنت بانک و موبایل بانک وجود دارد. در صفحه اینترنت بانک شما باید وارد حساب خود شده و در آنجا از بخش منوی اصل وارد «منوی کارت» و سپس «منوی کارت من» شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله کارتی که قصد فعالسازی رمز دوم یک بار مصرف آن را دارید انتخاب کرده و روی گزینه عملیات مربوط به آن کلیک کنید. در پنجره کوچکی که باز می‌شود گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» را انتخاب و در صفحه آخر «درخواست صدور رمز دوم یک بار مصرف» را تایید کنید.

با تایید این روش از این پس شما توانایی استفاده از رمز دوم یک بار مصرف در سامانه همراه بانک را دارید که البته از خود نرم‌افزار نیز می‌توانید آن را فعال کنید. برای این منظور در صفحه اصلی این نرم‌افزار وارد «منوی سایر» شده و سپس بخش «عملیات کارت» را انتخاب می‌کنیم. در این مرحله نیز گزینه «فعال/غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت» را انتخاب کرده و از لیست ظاهر شده رمز دوم یک بار مصرف، کارت مد نظر خود را فعال کنید. پس از طی مراحل فوق رمز دوم یک بار مصرف شما قابل استفاده است و برای هر بار تولید آن کافیست نرم‌افزار موبایل بانک را اجرا کرده و به بخش «سایر» و سپس «رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا)» مراجعه کنید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران قرض الحسنه قرض الحسنه رسالت بانک رمز دوم رمز دوم یکبار مصرف رمز پویا رمز دوم یک بار مصرف موبایل بانک نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آمار داوطلبانی که کارت آزمون سراسری نوبت اول را دریافت کردند را اعلام کرد.

علیرضا کریمیان، مشاورسازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آمار دریافت کارت نوبت اول آزمون سراسری گفت: تاکنون بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ اقدام کرده اند.

وی افزود: مهلت دریافت کارت آزمون سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد بنابراین داوطلبان تا فردا مهلت دارند که نسبت به دریافت کارت آزمون از طریق سایت سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

لازم به ذکر است، نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • کریمیان: ۷۲۰ هزار داوطلب کارت آزمون سراسری را دریافت کردند
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید