Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیدضیاء هاشمی» این مطلب را امروز سه شنبه در دومین همایش ویدئو کنفرانسی(مجازی) مدیران سازمان مرکزی و روسای دفاتر ایرنا در سراسر کشور با موضوع بررسی تحولات اخیر کشور و انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد.

مدیرعامل ایرنا در این نشست تصریح کرد: سیاه نمایی در انتشار و انعکاس اخبار انتخابات مجلس، خارج از سیاست های نظام و ظلم به دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اخبار انتخابات در ایرنا باید به صورت درست و دقیق منتشر شود و به ایجاد فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در جامعه کمک کند. 

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه ایرنا باید زبان گویای مردم باشد، تاکید کرد: این خبرگزاری در سراسر کشور باید زبان بی زبانان و صدای بی صدایان باشد و انعکاس مطالبه های مردمی در اولویت آن قرار گیرد.

وی گفت: ایرنا باید زبان مردم در موضوع های مختلف از جمله کوله بران و حاشیه نشینان باشد و از حقوق آنها دفاع کند.

هاشمی در این زمینه بر لزوم انجام کارعلمی دقیق و پژوهشی از سوی ایرنا برای تغییر وضعیت زندگی قشرهای ضعیف و آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

وی گفت: همچنین باید آموزش های تخصصی، حرفه ای و علمی لازم به خبرنگاران ارائه شود و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی های نوین، اخبار بازتاب مناسبی داشته باشند.

مدیرعامل ایرنا در این زمینه بر تحقق هر چه بیشتر نهضت آموزش در ایرنا تاکید کرد.

وی افزود: اگرچه اکنون آموزش های خوبی در ایرنا در حال برگزاری است و هماهنگی و هم افزایی مناسبی میان روسای دفاتر ایرنا در سراسر کشور وجود دارد اما باید تقویت شود.

هاشمی همچنین خبر داد که ماه گذشته تعداد بازدیدهای ایرنا به ۲۸ میلیون بازدید رسیده و این خبرگزاری در فهرست رتبه بندی سایت های برتر قرار گرفته است.

حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس هدف ایرناست

معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در ادامه این همایش مجازی اظهار داشت: سلامت، امنیت و مشارکت سه ضلع اصلی انتخابات است و نقش ایرنا در جلب مشارکت های مردمی در این دوره از انتخابات مجلس، کلیدی است.

پدرام الوندی افزود: خط اصلی نظام و دولت، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و همه باید کمک کنیم تا هر چه بیشتر شاهد شور و نشاط جامعه در انتخابات باشیم.

وی بر بازتاب صدای مردم از سوی ایرنا تاکید کرد و گفت: همانگونه که تاکنون ایرنا در بازتاب حوادث گوناگون از جمله آب گرفتگی، سیل و سایر بحرانهای کشور از زبان مردم ورود کرده است، باید این روش را استمرار بخشد.

معاون خبر ایرنا یادآور شد: ایرنا در استان های مختلف، باید مطالبه ها و صدای مردم را مدنظر قرار دهد  و آن را منتشر کند.

الوندی با اشاره به تولیدات ایرنا در حوزه های مختلف گفت:در این زمینه، یک کتاب تحلیلی درباره سهمیه بندی بنزین توسط نخبگان استانی و گروه پژوهش ایرنا تهیه شده و در اختیار تصمیم گیران و سیاستگذاران کشور قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نوآوری و ابداع در سبک پژوهشی باید مورد توجه قرار گیرد و اقدامات تخصصی و تاثیرگذار در عرصه اطلاع رسانی از سوی ایرنا ادامه یابد.

ایرنا از قالب های سنتی خبر خارج شده است

مدیرکل اخبار استانهای ایرنا نیز در ادامه این همایش گفت که خبرگزاری جمهوری اسلامی  از قالب های سنتی خبر خارج شده است.

فاطمه نوری افزود: ایرنا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تکنولوژی در انعکاس و تاثیرگذاری اخبار پیشرفت چشمگیری داشته و این روند امید آفرین است.

وی برگزاری دوره های آموزشی به صورت مجازی و ارتباط با روسای دفاتر از طریق ویدئو کنفرانس را از جمله برنامه های جدید ایرنا برشمرد که نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد بلکه به برگزاری سریع جلسات در سطح کشور نیز بسیار کمک می کند.

 در ادامه این همایش مجازی سه ساعته، روسای مراکز ایرنا در تهران، مازندران، قزوین، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، ایلام، گیلان، گلستان، همدان، مرکزی، زنجان، اردبیل ، دفاتر نوشهر، آستارا، قصر شیرین، مهاباد، مراغه، ساوه، شهر ری و  دیگر دفاتر مناطق شمال، مرکزی و غرب کشور  گزارشی از فضای انتخابات در این استانها ارایه کردند.

در نخستین همایش ویدئو کنفرانس روسای مراکز ایرنا که هشتم بهمن ماه برگزار شده بود، روسای مراکز شرق و جنوب کشور از جمله  مشهد، اهواز، زاهدان، بیرجند، بجنورد، یاسوج، شهرکرد، شیراز، خرم آباد، سمنان، کرمان، یزد، بندرعباس، بوشهر و قم شرکت داشتند.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی مدیرعامل ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی مدیرعامل ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی مدیرعامل ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی ادامه این همایش مدیرعامل ایرنا اخبار انتخابات انتخابات مجلس سراسر کشور سوی ایرنا روسای دفاتر باید زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکار‌های جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیات دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کود‌های مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • «دیکتاتوری با اخلاق سگی» به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت