Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰۳ کیلو تریاک در نی ریز

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک پژو ۴۰۵ و کشف ۲۰۳ کیلو تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.

سردار رهام‌یخش حبیبی گفت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "قطرویه به نی ریز"، به یک خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و دستور ایست دادند که راننده آن بدون توجه اقدام به فرار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده که عرصه را بر خود تنگ می‌دید، با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی منطقه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۲۰۳ کیلوگرم تریاک کشف شد، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچی متواری ادامه دارد.

کشف ۴۵۰ رأس گوسفند قاچاق در پاسارگاد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۵۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی شهرستان پاسارگاد با انجام گشت زنی‌های هدفمند و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند ۲ دستگاه کامیون حامل احشام را در محور‌های مواصلاتی توقیف کنند.

او افزود: در بررسی ماموران مشخص شد که این خودرو‌ها حامل ۴۵۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز دامپزشکی می‌باشند که در این راستا احشام توقیف و کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن‌ها را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کشف محموله‌های قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از توقیف ۳ دستگاه خودرو و کشف ۴۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ مرادصارمی اظهارداشت: در راستای طرح تشدید مبارزه باقاچاق کالاوارز، ماموران انتظامی این شهرستان ۳ دستگاه خودرو سبک حامل کالای قاچاق را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این خودروها، ۱۰ رأس گوسفند، ۹۶ جفت کفش ورزشی، ۳۳۶ ثوب انواع پوشاک، ۴۸ بسته کاپوچینو، ۱۸ بسته قهوه، ۳۶ کارتن تمر هندی و مقادیری کالای قاچاق و فاقد مئدارک قانونی دیگر کشف شد.

سرهنگ صارمی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ متهم دستگیر شدند، گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه، ۴۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

تشدید طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فسا

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد و گفت: دراین طرح ۵۳ خرده فروش مواد مخدر و ۲۸ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ فرج رستمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف توسعه احساس امنیت طی یک ماه گذشته، ماموران یگان‌های انتظامی این شهرستان ضمن شناسایی نقاط آلوده و پاتوق خرده فروشان مواد مخدر، مقدار ۱۳ کیلو و ۴۸۴ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا ۵۳ متهم را دستگیر کردند.

او، به دستگیری ۲۸ سارق و کشف ۳۵ فقره سرقت اعم از موتور سیکلت، احشام و درون خودرو در مدت اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: کشف بیش از ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق نیز از دیگر نتایج اجرای طرح بود که در این رابطه ۲ خودرو حامل سوخت قاچاق توقیف و رانندگان تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ رستمی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان، حسب وظیفه ذاتی و قانونی خود با هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.

کشف گنج یاب میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش ۳ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "کامفیروز شمالی" از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستا‌های سطح حوزه استحفاظی مطلع و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، بلافاصله در محل حاضر شدند.

او با بیان اینکه ماموران با حضور در محل ۵ نفر را در حال حفاری مشاهده و آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: در این رابطه یک دستگاه گنج یاب کشف و ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل گردید.

افزایش ۵۶ درصدی دستگیری سارقان در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از افزایش ۵۶ درصدی دستگیری سارقان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژاد با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی توسط یگان‌های اجرائی شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت گفت: در دی ماه سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال قبل دستگیری سارقان ۵۶ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در این مدت، ۸۴ سارق دستگیر و ۱۵۶ فقره انواع سرقت از آنان کشف شده است.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده اند، گفت:شهروندان از خریداری اموال مسروقه خودداری کنند که این امر می‌تواند در کاهش سرقت‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: پلیس مصمم است با اجرای طرح‌های متعدد انتظامی عرصه را بر سارقان و مخلان نظم و امنیت تنگ نماید.

جمع آوری ۶۵ معتاد متجاهر و پر خطر در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از جمع آوری ۶۵ معتاد پرخطر و دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و جمع آوری معتادان پرخطر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط مأموران انتظامی شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او ادامه داد: طی عملیات‌های انجام شده در دو هفته گذشته، ۱۰ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و ۶۵ معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

سرهنگ قسام افزود: دستگیری ۴ متهم تحت تعقیب و کشف ۲۰ فقره انواع سرقت از آنان، از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه معتادان جمع آوری شده جهت اصلاح و بهبودی به کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در کوار

فرمانده انتظامی کوار از کشف قطعات خودرو قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علی بابایی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان اقدام به کنترل و بازرسی از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی کردند.

او با بیان اینکه ماموران موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۵۴۷ عدد انواع قطعات خودرو قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این خصوص، بیان کرد: ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه، ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث و سرقت استان فارس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرمانده انتظامی شهرستان محور های مواصلاتی انتظامی این شهرستان شهرستان خبر ماموران انتظامی دستگیری سارقان انتظامی استان اجرای طرح دستگاه خودرو میلیارد ریال قاچاق و فاقد کالای قاچاق ریال برآورد میلیون ریال مواد مخدر یک دستگاه خرده فروش خودرو ها جمع آوری گنج یاب نی ریز کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز و در پی پایش و رصد اطلاعاتی شبانه روزی و دقیق پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر مغایرت وزنی در محموله ترانزیتی پارچه از یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری، کامیون مورد نظر را رویت و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداختند و موفق به کشف ۱۰ تن انواع پارچه خارجی قاچاق شدند.

سردار هاشمی فر ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این راستا پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی و اقدام قرار گرفت.

کد خبر 749455

دیگر خبرها

  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد