Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:47:59 GMT

امیدواری گتوزو به کسب سهمیه چمیپونزلیگ با ناپولی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۴۴۳۷

امیدواری گتوزو به کسب سهمیه چمیپونزلیگ با ناپولی

جنارو گتوزو سرمربی جدید ناپولی از کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناامید نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که با جنارو گتوزو باخت پشت باخت را تجربه می کرد با پیروزی هفته گذشته برابر یوونتوس اوج گرفت و شب گذشته در زمین سامپدوریا 2-4 پیروز شد تا هواداران این تیم به آینده امیدوارتر شوند.

 

 

 

 

 جنارو گتوزو پس از پیروزی ناپولی بر سامپدوریا به اسکای اسپورتس گفت:« ما شروع خیلی قدرتمندی داشتیم اما وقتی کوالیارلا آن گل در کلاس جهانی را به ثمر رساند، سامپدوریا به بازی بازگشت و ریتم بازی تغییر کرد و بازی تبدیل به یک نبرد واقعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما کاری که باید را در ادامه بازی کردیم.»

 

باززگشت کولیبالی و مرتنس:«  ما در هفته‌های اخیر مشکلات زیادی داشته‌ایم، از این‌رو داشتن چنین بازیکنانی که بتوانند به عنوان بازیکنی ذخیره به میدان بروند، می‌تواند شکل بازی را تغییر دهد.

در واقع در شرایط دشوار می‌توان با استفاده از چنین بازی‌هایی بر کیفیت بازی تیم اضافه کرد. ما گاهی اوقات اعتماد به نفس‌مان را از دست می‌دهیم، از این‌رو باید در چنین مواردی بهتر کار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که روی کارمان تمرکز لازم را داریم.»

 

گتوزو همچنین درباره هافبک آلمانی‌اش که در دقیقه 83 گل سوم ناپولی را به ثمر رساند، گفت:« دیه‌گو دِمه این هفته مبتلا به ویروس آنفولانزا شده بود و سخت مریض بود اما موفق شدیم به کمک تیم پزشکی‌مان او را به این بازی برسانیم و خود دِمه هم هر کاری که می‌توانست کرد تا دقایقی در این دیدار بازی کند.»

 

کسب سهمیه لیگ قهرمانان:« ناامید نیستیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. به جلوتر از آن فکر نمی‌کنیم.»

آث میلان ناپولی گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان ناپولی گنارو گتوزو جنارو گتوزو کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود

انتظار می‌رود در روزهای آینده، قرارداد جدیدی بین جانپیرو گاسپرینی و آتالانتا امضا شود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، آتالانتا از عملکرد جانپیرو گاسپرینی کاملا رضایت دارد و می‌خواهد در روزهای آتی، قرارداد جدیدی به این سرمربی 66 ساله پیشنهاد کند. آتالانتا علاوه بر حضور در فینال کوپا ایتالیا و فرصت کسب جام این رقابت‌ها، در لیگ اروپا نیز عملکرد درخشانی داشته و با حذف لیورپول، به مرحله نیمه نهایی راه یافته است. برگامویی‌ها همچنین با قرارگیری در رتبه ششم سری آ و اختلاف ۲ امتیازی با رم رده پنجمی (با ۱ بازی کمتر نسبت به جالوروسی)، از شانس بسیار خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برخوردارند.

گاسپرینی هم می‌خواهد بماند

در کنار علاقه آتالانتا، خود گاسپرینی نیز از ادامه همکاری با با این تیم استقبال می‌کند و به احتمال زیاد، به پیشنهاد تمدید قرارداد پاسخ مثبت خواهد داد. سرمربی ایتالیایی تا سال ۲۰۲۵ با آتالانتا قرارداد دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آن را به مدت یک فصل دیگر نیز تمدید خواهد کرد.

ناپولی شانسی ندارد

در روزهای اخیر، شایعاتی مبنی بر علاقه ناپولی به مانوئل گاسپرینی شنیده شده بودند و از این سرمربی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت پارتنوپی نام برده می‌شد اما طبق ادعای گاتزتا، گاسپرینی و آتالانتا هیچ یک تمایلی به ترک یکدیگر ندارند و اورلیو دی لورنتیس باید روی دیگر گزینه‌ها برای نشستن روی نیمکت تیمش سرمایه‌گذاری کند.

آنتونیو کونته، استفانو پیولی و جانپیرو گاسپرینی جدی‌ترین گزینه‌های هدایت ناپولی

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی