Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@00:28:05 GMT

فیلم | وضعیت پرواز امروز شانگهای به تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۴۴۵۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، شمار مبتلایان ویروس جدید کرونا تاکنون از مرز  ۲۰ هزار نفر عبور کرده و تعداد قربانیان آن به ۴۲۷ مورد افزایش یافته است. به دنبال شیوع گسترده این ویروس جدید، دولت ایران جمعه گذشته تصمیم گرفت پروازهای بین چین و ایران را متوقف کند. هرچند پس از آن پروازها بین ایران و چین، به بهانه انتقال اتباع ایرانی به کشور، بدون توقف تا روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه برقرار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فیلمی که در اختیار ایسنا قرار داده شده نشان می‌دهد ظاهرا پروازهای مستقیم از چین به ایران، بدون مسافران چینی درحال انجام است.

هرچند هنوز درباره دیگر پروازهای مستقیم این شرکت به سایر شهرهای چین و پروازهای ترانزیت دیگر ایرلاین‌ها که به بین ایران و چین در تردد هستند، اعلام وضعیت نشده است. براساس فهرست پروازهای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه دو پرواز به شهرهای «ووهان» و «گوانگ ژو» چین ثبت شده است که پرواز «ووهان» ۸:۰۷ دقیقه صبح انجام شد و دومین پرواز نیز ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه شامگاه تهران را به مقصد گوانگ‌ژو ترک می‌کند.

سه پرواز ورودی نیز صبح سه‌شنبه از شهرهای پکن، شانگهای و شنزن به ترتیب در ساعت‌های ۴:۱۸ دقیقه، ۴:۳۶ دقیقه و ۴:۵۳ دقیقه در فرودگاه امام خمینی(ره) نشستند که همه این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام شد.

کد خبر 482498 برچسب‌ها هواپیما - پروازها كروناويروس چین تصویر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما پروازها كروناويروس چین تصویر سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور