Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مهران مدیری، مینا ساداتی، مینو شریفی بازیگران فیلم، محمدحسین مهدویان کارگردان اثر و سایر عوامل فیلم سینمایی «درخت گردو» در نشست خبری این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.  تاریخ انتشار: 18:42 - 15 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۳۴۴۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نشست خبری فیلم سینمایی «درخت گردو» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» با اجرای محمدرضا مقدسیان در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مدیری، مینا ساداتی، مینو شریفی بازیگران فیلم، محمدحسین مهدویان کارگردان اثر و سایر عوامل فیلم سینمایی «درخت گردو» در نشست خبری این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. 

مهران مدیری در ابتدای این نشست گفت: من دو شب نخوابیده ام و سر فیلم گریه کرده ام، پس دلیل خاصی برای عینک زدن ندارم. 

محمدحسین مهدویان درباره ساخت فیلم سینمایی «درخت گردو» گفت: این فیلم نسبت به فیلم های قبلی خودم دشواری های خاصی داشت، زبان این زبانی داشت که در ابتدا با آن آشنا نبودم و به همین جهت اول باید با فرهنگ این اقلیم آشنا می شدم.

وی درباره بازیگران کودک فیلم افزود: کار کردن با بچه های فیلم خیلی کار سختی بود، اول اینکه فشار فیزیکی تحمل نکنند و از لحاظ روحی هم باید بسیار حواسمان را جمع می کردیم، گریم کودکان و بزرگسالان فیلم چالش بسیار سختی بود.

وی در همین راستا افزود: یکی دیگر از چالش های سخت ما استفاده از حیوانات بود، زیرا هم اینکه باید صحنه ها باور پذیر باشد و هم اینکه به حیوانات آسیبی نرسانیم، در این فیلم تعداد زیادی جسد حیوان استفاده می کردیم که پیدا کردن آنها هم بسیار سخت بود. 

مهدویان درباره انتخاب پیمان معادی برای فیلم اظهار کرد: پیمان معادی نخستین انتخاب ما بود، زیرا این نقش اصلی بود و باید توانایی چنین پردازشی توسط بازیگر وجود داشت، ما قصد داریم این فیلم پخش بین المللی هم داشته باشد و حضور پیمان معادی می تواند به شدت در این امر هم به ما کمک کند، البته از ابتدا مساله زبان را داشتیم اما با کمک کارشناسان این اتفاق هم به خوبی افتاد. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر اخبار سینما محمدحسین مهدویان فیلم سینمایی مهران مدیری پیمان معادی درخت گردو نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد