Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@06:24:10 GMT

گردنه «مایین‌بلاغ» تکاب بر اثر کولاک شدید بسته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۴۶۸۰

گردنه «مایین‌بلاغ» تکاب بر اثر کولاک شدید بسته شد

حبیبالله شیوخی روز سه‌شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک به علت کولاک شدید تردد در این محورها امکان‌پذیر نیست و بسیاری از رانندگان برای عبور از گردنه مایین بلاغ تکاب با مشکل مواجه شده‌اند.

وی بیان کرد: راهداران و خودروهای برف‌روب اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب برای بازگشایی محور تکاب - شاهین‌دژ به این گردنه در ۳۵ کیلومتری این محور اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیواندره از تردد خودروها در محور ایران‌خواه به علت کولاک شدید و احتمال گرفتار شدن در برف و کولاک جلوگیری می‌کند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب با بیان اینکه رانندگان و شهروندان از تردد شبانه در جاده‌های تکاب خودداری کنند، اظهار داشت: با توجه به بارش برف و احتمال تداوم کولاک تا بامداد فردا، تردد در جاده‌های تکاب به ویژه برای خودروهای سواری سخت خواهد بود و رانندگان باید موارد ایمنی و هشدارهای راهداری را جدی بگیرند.

«شیوخی»، استفاده از زنجیرچرخ در جاده‌های تکاب را ضروری دانست و اضافه کرد: مسافرانی که قصد عزیمت به شهرهای همحوار سقز و دیواندره را دارند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی بیان کرد: محورهای روستایی علی آباد - نخوددره و عربشاه گروس تکاب نیز به علت کولاک شدید مسدود شده‌است.

تکاب از شهرهای سردسیر و کوهستانی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و جاده‌هایی برف‌گیر و سخت‌گذر دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی ایران بارش برف راهداری و حمل و نقل جاده مدیریت بحران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی علت کولاک شدید جاده های تکاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته

ایسنا/فارس سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است.

محسن عمادی امروز، ۱۰ اردیبهشت با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۱۰ درصد رشد داشته است، گفت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد ۷ درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس اظهار کرد: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ ۲، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

عمادی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل اظهار کرد: ۳۰۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در پایان گفت: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.۱۴۱.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام