Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه‌های حوزه سلامت غرب استان هرمزگان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز به بهره‌برداری رسید. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از غرب هرمزگان، عصر امروز همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار هرمزگان راهی غرب هرمزگان و شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و بندر خمیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های سلامت استان هرمزگان با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسیدوزیر بهداشت در بندرعباس: آماده همکاری با چین در خصوص ویروس کرونا هستیمویروس کرونا محور دیدار سفیر چین با وزیر بهداشت

 وزیر بهداشت به همراه استاندار هرمزگان در شهرستان بستک بخش سی تی اسکن بیمارستان فارابی بستک را که با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان و زیربنای 600 متر مربع با مشارکت خیرین احداث شده است به بهره‌برداری رساند. 

وزیر بهداشت در ادامه سفر به هرمزگان راهی شهرستان بندرلنگه شد و پروژه توسعه اورژانس بیمارستان شهدای شهرستان بندرلنگه را افتتاح کرد. 

این پروژه شامل 29 تخت اورژانس و سایر تجهیزات و امکانات است که با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان و زیربنای هزار و 200 متر مربع با مشارکت خیرین ساخته شده است.

همچنین عملیات اجرایی پروژه توسعه بیمارستان تخصصی شهدای شهرستان بندرلنگه نیز توسط سعید نمکی آغاز شد.

شهرستان بندر خمیر مقصد بعدی وزیر بهداشت و استاندار هرمزگان بود که در این شهرستان نیز اورژانس بندرخمیر پزشکی به بهره برداری رسید.

به گزارش تسنیم اورژانس بندرخمیر 600 مترمربع زیربنا دارد و دارای 14 تخت شامل 1 تخت بستری و مراقبت ویژه و 2 تخت ایزوله است که یکی از اورژانس‌های استاندارد استان هرمزگان بشمار می‌رود.

انتهای پیام /865

R7555/P1494/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هرمزگان با حضور وزیر بهداشت بهره برداری رسید شهرستان بندرلنگه استاندار هرمزگان وزیر بهداشت استان هرمزگان غرب هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس