Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:25:28 GMT

برگزاری انتخابات مجلس شورای دانش آموزی در البرز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۴۹۸۰

برگزاری انتخابات مجلس شورای دانش آموزی در البرز

مدیر سازمان دانش آموزی البرز درآیین برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی در البرز که روز سه شنبه در کانون شهید فهمیده کرج برگزارشد، اظهارداشت: انتخابات مجلس دانش اموزی با هدف ترویج فرهنگ گفتگو محوری ،تقویت روحیه خود باوری و خود اتکایی ،تقویت هویت ایرانی-اسلامی و زمینه ای برای تربیت مدیران آینده کشوربرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن صادقیان خاطرنشان کرد: این مجلس یکی از نهادها و کانون‌های مهم دانش آموزی است که موجب رشد و ارتقای روحیه مطالبه گری و پرسشگری دربین دانش آموزان می شود.

وی بیان داشت: مجلس دانش آموزی نقش مهمی در تربیت اجتماعی و مسئولیت پذیری دانش آموزان دارد و باعث آمادگی آنان برای پذیرش نقش های مهم اجتماعی و سیاسی در آینده می گردد.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای تربیتی واجتماعی  انتخابات مجلس دانش آموزی این است که دانش آموزان با مفهوم مشارکت جویی و مردم سالاری آشنا می شوند، اضافه کرد: در این انتخابات دانش آموزان یاد می گیرند که منافع جمع و گروه را بر سلیقه ها و نظرات شخصی خود ترجیح دهند.

وی تصریح کرد : دانش آموزان با شرکت در انتخابات مجلس دانش آموزی می آموزند که خود زبان گویای مطالبات و خواسته های گروه باشند.

وی برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس را یک حرکت  با ارزش دانست که باعث می شود دانش آموزان با تمرین و مشق مشورت و دموکراسی از فکر و نظر دیگران استفاده می کنند.

صادقیان ادامه داد:انتخابات موجب می شود که بهترین تدابیر و تصمیمات اتخاذ شود در و مسیری که خداوند ما را در آن قرار داده بهتر و با توفیقات بیشتری حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: دردهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی هفت نفر دختر و هفت نفر پسر به عنوان اعضای منتخب شورای دانش آموزی استان با رای دانش آموزان شوراهای نواحی و مناطق انتخاب شده و از میان منتخبین ۴ نفر که حائز اکثریت آراء بوده و شرایط لازم را داشته باشند به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا خواهند کرد.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اجتماعی و سیاسی استان البرز انتخابات ترویج فرهنگ مجلس شورای قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات مجلس دانش آموزی برگزاری انتخابات دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۴۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی