Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:15:37 GMT

تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۵۰۸۱

تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه در سومین و آخرین روز پنجمین دوره رقابت‌های وزنه برداری جام فجر یادواره جهان پهلوان نامجو وزنه برداران ایرانی خوش درخشیدند.

در این روز رقابت‌های دسته‌های ۱۰۹ و ۱۰۹+ کیلوگرم در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار شد.

قهرمانی هاشمی در دسته ۱۰۹ کیلو با سه نشان طلا

در دسته ۱۰۹ کیلوگرم «علی هاشمی» و «امیر حقوقی» از ایران، «سلوان العیفوری» از عراق و «جونیور انگادجا» از کامرون چهار ورزشکاری این دسته بودند که با پولاد سرد رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حرکت یک ضرب این دسته هاشمی با مهار وزنه ۱۷۳ کیلوگرم نشان طلا و حقوقی با مهار وزنه ۱۶۰ کیلوگرم و جونیور از کامرون با مهار وزنه ۱۵۶ کیلوگرمی به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

در حرکت دو ضرب نیز هاشمی با مهار وزنه ۲۱۵ کیلوگرم نشان طلا این حرکت و حقوقی با مهار وزنه ۲۰۳ کیلوگرم و سلوان عراقی نیز با مهار وزنه ۲۰۲ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز کسب کردند.

در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب، هاشمی با ثبت رکورد ۳۸۸ کیلوگرم به سومین نشان طلا و حقوقی با ثبت رکورد ۳۶۳ کیلوگرم و سلوان با ثبت رکورد ۳۵۲ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

سه نشان طلای داوودی در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم

در دسته ۱۰۹+ کیلوگرم «علی داوودی» از ایران، «کیم تولیفسن» از نروژ و «سیمون مارتیروسیان» از ارمنستان سه ورزشکاری هستند در این دسته به رقابت پرداختند.

در حرکت یک ضرب این دسته «علی داوودی» با مهار وزنه ۲۰۱ کیلوگرم نشان طلا و «سیمون» از ارمنستان با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم و «تولیفسن» از نروژ با مهار وزنه ۱۵۰ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز دست یافتند.

در حرکت دو ضرب «داوودی» با مهار وزنه ۲۴۰ کیلوگرم به نشان طلا و «سیمون» با مهار وزنه ۲۳۰ کیلوگرم و «تولیفسن» با مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرم به ترتیب به نشان‌های نقره و برنز دست یافتند.

گفتنی است در مجموع حرکات این دسته نیز «علی داوودی» با ثبت وزنه ۴۴۱ کیلوگرم به نشان طلا و سیمون با ثبت وزنه ۴۱۰ کیلوگرم و تولیفسن با ثبت وزنه ۳۳۰ کیلوگرم به ترتیب نشان‌های نقره و برنز را کسب کردند.

در پایان این رقابت‌ها تیم ملی وزنه‌برداری ایران با ثبت رکورد ۴۶۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های عراق با ۲۴۵ امتیاز و اندونزی با ۲۴۱ امتیاز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

کد خبر 4844787

منبع: مهر

کلیدواژه: وزنه برداری جام فجر استان گیلان دهه فجر بوشهر بارش برف انتخابات 98 شیراز ایلام شهرکرد قزوین ویروس کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند کیلوگرم نشان طلا مهار وزنه ثبت رکورد وزنه برداری ثبت وزنه دسته ۱۰۹ علی داوودی دست یافتند نشان طلا یک ضرب دو ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود

با اعلام مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

به گزارش ایرنا، سهمیه ایران در این فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ خواهد بود. از همین‌رو تیم‌های اول و دوم این فصل از لیگ برتر می‌توانند سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب کنند.

شایعاتی مبنی بر اینکه سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان در اختیار تیم سوم لیگ‌برتر قرار می‌گیرد و قهرمان جام حذفی به سطح دوم لیگ قهرمانان صعود می‌کند شنیده می‌شد اما مسعود روشنک مسئول جام حذفی فوتبال ایران بعد از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به صورت رسمی اعلام کرد که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌اف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

با این تفاسیر تیم سوم لیگ برتر فوتبال به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان آسیا (سطح دوم) می‌شود.

نتایج کامل قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

تراکتور تبریز - مس‌ رفسنجان

چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

سپاهان اصفهان - ملوان بندرانزلی

برنده دیدار گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی قرار می‌گیرد و در مقابل برنده دیدارهای تراکتور تبریز و مس‌ رفسنجان مقابل چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک قرار خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • شاه کلید مهار تورم
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • نخستین مدال ایران قطعی شد