Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمود هاشمی در آیین بهره برداری ازبزرگترین، مجهزترین و مدرن‌ترین خشکشویی در شیراز افزود: مدرن شدن در هر صنف به ارتقاء شاخص های گردشگری، توریستی و جهانگردی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه جامعه روبه پیشرفت بوده و خدمات ارائه شده درحال تغییر و دگرگونی است، عنوان کرد: خدمات ارائه شده توسط صنوف باید به روز، استاندارد، بهداشتی، رفاه اجتماعی و رضایتمندی ارباب رجوع را به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کارآمد سازی و به روز کردن خدمات حلقه مفقوده در اصناف شیراز است که نیازمند همراهی همه صاحبان صنوف است.

به گفته هاشمی با این حال روند حرکت صنوف شیراز از حالت سنتی به مدرن نیازمند سرعت و شتاب است و مدرن شدن صنوف از جمله خشکشویی ها مشتری خاص خودش را دارد و این مدرن شدن به نفع جامعه و مردم است.

هاشمی تاکید کرد: امروز مردم به دنبال خدمات ویژه هستند زیرا خدمات سنتی دیگر مورد پذیرش نیست.

شیراز به شهرهای خلاق در زمینه خشکشویی نوین پیوست

در ادامه مدیرخشکشویی مدرنا پلاس شیراز گفت : شیراز به دلیل برخورداری از سابقه درخشان و ورود به عرصه نوین عملا به شهرهای خلاق در زمینه خشکشویی نوین پیوسته است .

محمد امین نمازیان فر افزود : با ورود خشکشویی های نوین به زندگی شهری عملا ظرفیت های جدیدی در ارایه خدمات نوین به شهروندان شیراز ارایه می شود و خلاقیت به عنوان عنصر تاثیرگذار به پویایی و تحول در صنعت خشکشویی کمک کرده و راه عبور از شیوه های سنتی را هموار می کند .

مدیرخشکشویی مدرنا پلاس شیراز گفت : به دلیل تغییر و تحول در نوع پارچه و پوشش ها عملا خشکشویی های نوین نیاز کنونی جامعه انسانی است .

به گفته نمازیان فر تحول در حوزه خشکشویی مستلزم همراهی همه متصدیان فعال در این حوزه است و اتحادیه هم باید حمایت و پشتیبانی لازم را بنماید .

انتشار تمبر حرکتی ارزشمند و ماندگار

همچنین مدیرکل پست  فارس گفت : انتشار تمبر مجموعه مدرنا پلاس حرکتی ارزشمند و ماندگار در راستای تبیین مدرن ترین خشکشویی در شیراز به عنوان نیاز کنونی جامعه است .

محسن مفتح در آیین رونمایی از تمبر بهره برداری از مدرن ترین و مجهزترین خشکشویی شیراز افزود: این حرکت سند افتخاری برای جوانان و فعالان صنف خشکشویی است .

وی اظهار داشت : مجموعه پست فارس همواره می کوشد تا موفقیت های عرصه های مختلف را با چاپ تمبر در جامعه تبیین و نشر دهد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان فارس رفاه اجتماعی شاخص گردشگری صنعت گردشگری مدرن ترین مدرن شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • درمان موفقیت آمیز پرولاپس مخاطی رکتوم به روش اندوسکوپیک در شیراز
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد