Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حمید اسکندری معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان گفت: این دو موسسه آموزشی در شهر‌های سنندج و مریوان، مشغول به فعالیت‌های آموزشی در زمینه گردشگری هستند.

او افزود: در این موسسه‌ها، علاوه بر برگزاری دوره‌های خارج از آیین‌نامه آموزشی و توانمند‌سازی شاغلان بخش خصوصی گردشگری، دوره‌های کوتاه‌مدت دیگری از قبیل راهنمای ایران‌گردی و جهان‌گردی، مدیر فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (بند ب)، راهنمای طبیعت‌گردی و مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود و در پایان به آن‌ها گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری در پایان اظهار داشت: با آغاز به کار این دو موسسه تعداد موسسه‌های آموزشی گردشگری در سطح استان کردستان به ۵ واحد افزایش یافت که از این تعداد ۳ موسسه در شهر سنندج و یک موسسه در شهرستان سقز و یک موسسه دیگر در شهر مریوان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود