Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چند پرونده لیگ برتری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، با توجه به شکایت جلال الدین علی محمدی از باشگاه سپاهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام پرداخت مبلغ ۷۹ میلیون و ۷۸۸ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همچنین با توجه به شکایت شکایت مجتبی لطفی از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۳۵۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ ۲۴ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم گردید.

 براساس رأی صادر شده در پرونده شکایت معین پورشعبان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۵۴ هزار بابت هزینه دادرسی محکوم شد. (این رأی قطعی است)

 در پی شکایت سروش محمدزاده از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

 در پرونده شکایت هومن صمیمی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه محکوم به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزنیه دادرسی در حق خواهان شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاهان میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ باشگاه به پرداخت مبلغ بابت هزینه دادرسی محکوم ریال بابت هزینه دادرسی هزار ریال بابت دادرسی در حق مبلغ ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد