Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:59:48 GMT

یک مهاجم دیگر بارسلونا فصل را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۸۵۳۶۳

یک مهاجم دیگر بارسلونا فصل را از دست داد

به نقل از مارکا، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسا که به تازگی مصدومیت دو ماهه‌ی خود را پشت سر گذاشته بود، روز گذشته تمرین بارسا را نیمه کاره رها کرد. دمبله اولین تمرین گروهی خود را انجام می‌داد، ولی به دلیل مصدومیتی غیرمنتظره، دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز و پس از معاینات پزشکی اعلام شد که او با پارگی تاندون پای راست مواجه شده و حداقل سه ماه دیگر نیز به دور از میادین خواهد ماند و به این ترتیب عملا ادامه فصل را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله ۲۷ نوامبر و در بازی با بروسیا دورتموند بود که مصدوم شد و پزشکان برای او دو ماه دوری از میادین را پیش بینی کردند. او سخت در تلاش بود تا به بازی با ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد که بار دیگر مصدوم شد. این دهمین مصدومیت دمبله از زمان پیوستنش به بارسلونا است و او تاکنون ۶۳ بازی بارسا را به همین دلیل از دست داده است.

بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی اخیر، کارلس پرز را به رم واگذار کرد و در جذب رودریگو موره نو از والنسیا هم ناکام ماند. از سوی دیگر لوئیس سوارز نیز فصل را از دست داده تا آبی اناری‌ها برای بازی‌های حساس مقطع پایانی فصل، با کمبود مهاجم روبرو باشند. باید دید کیکه ستین با معضل جدید بارسا چگونه کنار می‌آید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر عثمان دمبله بارسلونا تاندون پارگی تاندون تابناک ورزشی محمد توفیق علاوی اتحادیه اروپا برگزیت دهه فجر معامله قرن کروناویروس شهر ووهان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فصل را از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ