Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما فجر اسلامشهر به واسطه اکران فیلم «سه کام حبس» و بازیگری محسن تنابنده حاشیه‌های جالبی به همراه داشت. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سومین روز از اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما فجر اسلامشهر با استقبال بی‌نظیر مردم فرهنگ‌دوست و هنرپرور اسلامشهر در میزبانی از کارگردان و تهیه‌کننده فیلم «سه کام حبس» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان سالور کارگردان فیلم «سه کام حبس» در جمع تماشاگران و علاقه‌مندان به هنر سینما در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اظهار داشت: بسیار خرسندم که فیلم «سه کام حبس» برای جنوب شهری‌ها و در اسلامشهر به نمایش درمی‌آید، چرا که داستان این فیلم به جنوب و حاشیه شهر تهران می‌پردازد.

 وی بیان کرد: امیدوارم سه کام حبس فیلم خوب و قابل قبولی برای مردم هنردوست اسلامشهر باشد و مورد توجه واقع شود.

 کارگردان فیلم سه کام حبس با اشاره به بازیگری خوب محسن تنابنده تأکید کرد: تنابنده یکی از هنرمندان خوب و توانمند کشورمان است که اسلامشهری بوده و مراحل ترقی در تلویزیون و سینما را پله به پله بالا آمده است.

 سالور ادامه داد: گمان می‌کنم تجربه زیستی تنابنده در شناخت مردم و ایفای نقش ایده‌آل و مناسب او خیلی کمک کرده و کمتر فیلمی از تنابنده می‌بینیم که جذاب نبوده و حرفی برای گفتن نداشته باشد.

اکران 14 فیلم جشنواره فجر در پردیس سینمایی کاپری/ پوستر جشنواره فیلم فجر در گلستان رونمایی شد‌تهران| جشنواره فیلم فجر/ 30 فیلم جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می‌شود + فیلمجشنواره فیلم فجر از امروز در زاهدان آغاز به کار می‌کند+جزئیات

 وی با بیان آشنایی خود با تنابنده عنوان کرد: بنده محسن تنابنده را از صحنه فیلم «دانه‌های زیربرف» می‌شناسم و در سال 84 از او برای ساخت فیلم «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» دعوت کردم، بیش از 20 سال از آشنایی‌مان می‌گذرد و رفاقت ما همچنان پابرجاست.

کارگردان ‌فیلم سه کام حبس همچنین افزود: تنابند از جمله بازیگران منحصر به فردی است که هم سوژه با خود می‌آورد و هم اگر کاری را قبول می‌کند در نهایت حرفه‌ای‌گری در پشت صحنه حضور پیدا می‌کند.

در ادامه مجری اکران مردمی فیلم سینمایی سه کام حبس نیز گفت: فرماندار اسلامشهر در رسانه‌ها اعلام کرده که اگر لازم باشد شخصاً از تنابنده برای حضور و رونق هنر سینما و تئاتر اسلامشهر دعوت می‌کند.

 سالور کارگردان فیلم سه کام حبس نیز قول داد که حتما پیغام فرماندار و مردم علاقه‌مند هنرنمایی تنابنده را به او برساند.

 گفتنی است فیلم «سه کام حبس» در سومین روز از آغاز جشنواره فجر در حالی اکران شد که سالن مملو از جمعیتی مشتاق و علاقمند به هنر هفتم و تماشای فیلمی با هنرمندی محسن تنابنده از همشهریان قدیمی خود بودند.

قابل ذکر است سامان سالور کارگردان و ساسان سالور تهیه‌کننده فیلم «سه کام حبس» ساعاتی پیش از اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر در کنار مردم هنردوست اسلامشهر حضور یافته و مورد تجلیل از سوی مسئولان جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر در پردیس سینما پردیس سینمایی فجر اسلامشهر فیلم سه کام حبس سالور کارگردان کارگردان فیلم اکران فیلم محسن تنابنده سومین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران که کلیات آن در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت به تصویب رسیده و برای تعیین کریدور نهایی نیاز به مجوز‌های تکمیلی دارد، مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد؛ این مسیر ریلی –تونلی از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم با راه اندازی بخش توسعه شرقی خط ۲ دسترسی شبکه مترو به پردیس مسافری شرق تهران (پایانه جدید شرق) امکانپذیر می‌شود.

در جریان اقداماتی که برای بازسازی و راه اندازی پایانه جدید شرق مدنظر قرار گرفته است، موضوع اتصال این پردیس مسافری به شبکه حمل و نقل ریلی درون شهری مجدداً بررسی می‌شود. پروژه توسعه شرقی خط ۲ که اتفاقاً به پایانه جدید شرق ختم می‌شود، در طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت مصوب شده است، اما مسیر و محل ایستگاه‌های آن باید مورد مطالعه مجدد قرار گرفته و مجوز‌های لازم را دریافت کند.

نکته مهم در مورد ادامه خط ۲ مترو به سمت شرق آن است که حدود ۱۴۰۰ متر از این مسیر حفاری و تونل سازی شده و با حفر ادامه تونل به میزان تقریبی ۳۶۰۰ متر دیگر، عملاً از ایستگاه فرهنگسرا به پردیس مسافری شرق دسترسی ایجاد می‌شود؛ حتی جانمایی ایستگاه پایانی این مسیر در طبقه منفی یک ساختمان اصلی پایانه جدید شرق هم صورت گرفته است.

گفتنی است در صورت تکمیل مطالعات مربوطه، اخذ مجوز‌های لازم و تامین به موقع منابع مالی، امکان اتصال ایستگاه مترو فرهنگسرا به پایانه جدید شرق تا پایان سال آینده وجود دارد. البته بررسی‌های لازم جهت ایجاد دیگر مد‌های حمل و نقل عمومی تا پردیس مسافری شرق نیز در حال انجام است و اگر امکان سنجی‌های صورت گرفته تایید شود، می‌توان به راه اندازی سایر سیستم‌های حمل و نقلی مثل قطار سبک شهری (ال آر تی) در این مسیر هم فکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است