Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه محمودآباد از اجرای ۳۰ عنوان برنامه محوری در خدمات رسانی میز خدمت امنیت پایدار گشت رضویون و حدود ۴۵۰ برنامه ذیل این برنامه‌ها در سطح محلات این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی سپاه محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سیلی دوم به آمریکا است، اظهار کرد: ما اگر یک سیلی به پایگاه نظامی آمریکا زدیم و با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی و مشت محکمی برای دومین بار بر دهان آٰمریکا خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام (ره) در بیان ویژگی‌های انقلاب فرمودند مردم خودشان انقلاب کردند و انقلاب تحفه‌ای است که خداوند از عالم بالا برای ملت ما هدیه فرستاد و ما باید شکرگزار باشیم و در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق قرار گیرد.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: یکی از خصوصیات انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها با این همه مزاحمت، دشمنی و تهدیدات گوناگون از خط مستقیم در انقلاب زاویه پیدا نکرده و اهدافش همان اهداف، خط همان خط و راه همان راه است.
ابراهیم نژاد با اشاره به اهمیت دهه فجر گفت: اگر بخواهیم از امام صحبت کنیم بهانه‌ای بهتر از دهه فجر نیست، اگر بخواهیم از شهدا، رزمندگان و مقام معظم رهبری صحبت کنیم، ایامی بهتر از ایام دهه فجر نیست بنابراین یادی می‌کنیم از معمار کبیر انقلاب وخدا را شاکریم که بعد از ۴۰ سال به‌گفته مقام معظم رهبری نه شعار ما تغییر کرد و نه هدف ما تغییر کرده است.

وی ادامه داد: انقلاب ما بزرگترین ومردمی‌ترین انقلاب دنیاست و تاکنون در مقابل تمامی وسوسه‌های جهانی مقاومت کرد و پس از انقلاب استکبار با تمام توان خود در صدد ضربه زدن به ما بود اما این انقلاب بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر حاضر است.

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه این انقلاب یک چله را بدون خیانت به آرمان‌هایش پشت سر گذاشته است، یادآور شد: انقلاب ما در برابر تمام وسوسه‌های دشمنان مقاومت کرده و از کرامت واصالت شعارهایش صیانت کرد بنابراین دهه فجر فرصت مناسبی است تا این حقایق برای نسل جوان گفته شود وآنان بیشتر با انقلاب آشنا شوند.
ابراهیم نژاد تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از کلیدی‌ترین برنامه ما است واز همه آحاد مردم از تمام سنین واقشار دعوت می‌کنیم، آنانی که دلباخته امام، شهدا و رهبری هستند در راهپیمایی حضور داشته باشند و سیلی محکم‌تری ازسیلی اول به آمریکا بزنند.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد: دغدغه سردار شهید این بود که ولایت را تنها نگذارید و خودشان را سرباز ولایت می‌دانستند، اگر خبرنگار، طلبه، کارگر، کارمند یا در هر صنفی هستیم باید در همان سنگر سرباز ولایت باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دهه فجر فرمانده سپاه محمودآباد راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراهیم نژاد دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار هاشم غیاثی اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و فرماندهان بسیج، کمک و یاری رساندن و تسهیل امور خدمت‌رسانی بهتر به مردم است که نسبت به آرمان‌های انقلاب در همه زمان‌ها وفادار هستند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، جهش تولید با مشارکت مردم و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

غیاثی با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای مأموریت‌های بر زمین مانده دارد.

کد خبر 6094244

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد