Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشته حدود 6 ماه، هنوز هم جنجال ها برای بازی نکردن کریستیانو رونالدو در آن دیدار ادامه دارند. هواداران او عصبانی هستند و از کمپانی برگزارکننده این بازی ها شکایت دارند.

طرفداری - در تابستان، کمپانی Fasta یک دیدار دوستانه بین یوونتوس و منتخب لیگ کره جنوبی را ترتیب داد و هواداران زیادی از این بازی دیدن کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، کریستیانو رونالدو حتی یک دقیقه هم به میدان نرفت و این باعث سرخوردگی هواداران این ستاره پرتغالی در کره جنوبی شده است.

به گزارش رویترز و آ اس، کمپانی Fasta به تمام کسانی که بلیط بازی را تهیه کرده بودند، قول داده بود که کریستیانو رونالدو هم در این دیدار بازی می کند اما یوونتوس پس از بازی اعلام کرد فوق ستاره پرتغالی اش دچار کوفتگی عضلانی بوده و بازی کردن او می توانست به سلامتی اش لطمه وارد کند. بازی نکردن رونالدو، جنجال های زیادی در کره جنوبی آفرید اما اخیرا دو تن از هوادارانی که بلیط تهیه کرده بودند، حکم غرامت خود را دریافت کرده اند.

بنا به گزارش رویترز و آ اس، یک دادگاه در اینچئون، غرب سئول کمپانی Fasta، برگزارکننده آن بازی را به پرداخت 280 هزار یورو غرامت به هرکدام از این دو هوادار کره ای محکوم کرده است. بنا به حکم دادگاه، دلیل این رقم بالای غرامت، آسیب روحی‌ای است که این دو هوادار دیده اند. همچنین کمپانی Fasta موظف است پول بلیط آنها را نیز بازگرداند. پس از این حکم، 87 نفر دیگر نیز در کره جنوبی شکایت دارند! دیدار دوستانه یوونتوس و منتخب لیگ کره جنوبی در تابستان با تساوی 3-3 به پایان رسید. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوونتوس و منتخب لیگ کره جنوبی کریستیانو رونالدو کره جنوبی بازی نکردن کمپانی Fasta دو هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟

به گزارش قدس آنلاین ، رم تمریناتش  را برای بازی یکشنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

دیگر خبرها

  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • رفتار جونمردانه کریستیانو رونالدو با سادیو مانه
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان