Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: کشورهای مسلمان باید در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کنند و مانع از نفوذ دشمن شوند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار فرمانده تیپ 83 امام صادق (ع) که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت:کشورهای مسلمان باید در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت کنند و مانع از نفوذ دشمن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید روحیه استقامت و مقاومت در جامعه تقویت شود تا بتوان بر دشمن غلبه کرد،افزود: در درگیری بین حق و باطل نباید از مواضع خود کوتاه بیاییم.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: برخی جریانات اخیر در منطقه خیلی ناراحت کننده است، کشورهای مسلمان باید متحد شده و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند نه این که با خود درگیر شوند و اجازه دهند دشمن نفوذ کند.

آیت الله نوری همدانی: مسلمانان برای رهایی از دست ظالمان و اعتلای اسلام متحد شوندآیت‌الله نوری همدانی: کرسی‌های تدریس فقه شیعه در کشور برپا شود

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به نقش و جایگاه علما ادامه داد: علمای شیعه وظیفه دارند در برابر تهاجمات دشمنان اسلام به ویژه هجمه های فکری و اعتقادی ایستادگی کنند، این که اسلام بر فقاهت تأکید می کند یعنی باید ابعاد گوناگون دین را به درستی بشناسیم و برای جامعه تبیین کنیم.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی رسالت علما و روحانیت سنگین‌تر شده است، گفت: بر اساس روایات انسان عاقل و خردمند باید زمان و وظیفه خود را بشناسد و در راستای انجام وظیفه گام بردارد.

وی ادامه داد: علمای شیعه باید در برابر تهاجم دشمنان اسلام به ویژه هجمه‌های فکری و اعتقادی ایستادگی کنند، ارشاد جامعه وظیفه روحانیت است که باید به آن به خوبی توجه داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم تداوم مسیر شهدا خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا انقلاب با قدرت به پیش برود، حوزه و حوزویان باید دشمن شناس باشند و بدانند که چگونه با توطئه‌های دشمنان مقابله کنند، طلاب باید با افکار و مبانی انقلاب و امام راحل مأنوس بوده و آشنایی داشته کامل باشند.

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برابر توطئه های دشمنان برابر توطئه های دشمن ایستادگی و مقاومت کنند آیت الله نوری همدانی کشورهای مسلمان مرجع تقلید شیعیان ایستادگی کنند باید در برابر دشمنان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود